رودهن؛

22 بهمن نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران است

بخشدار رودهن گفت: 22 بهمن نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران است که در آن مبارزات و مجاهدات مردم به رهبری حضرت امام خمینی (ره) در برابر ظلم، استبداد و استعمار به ثمر نشست.

رضا طاهر خانی در حاشیه مراسم راهپیمایی بزرگ 22 بهمن شهر رودهن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن پیروزی انقلاب اسلامی را نتیجه حضور گسترده مردم ولایت‌مدار و رهبری  بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) برشمرد و اظهار کرد: امروز نیز به برکت وجود ولایت و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و به پشتوانه مردم غیور و دلیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با قدرت و اقتدار در حال حرکت به سوی تعالی و پیشرفت است.

وی افزود: راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز در حمایت از نظام مقدس اسلامی و تجدید بیعت با آرمانهای بلند امام راحل، باشکوه تر از سال های گذشته در این نقطه از کشور برگزار شد.

طاهرخانی افزود: ملت ایران همواره وفاداری خود را به آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی نشان داده اند و امروز همانند سال‌های گذشته یک بار دیگر شعور سیاسی خودشان را نشان دادندو دشمنان را نا امید کردند.

بخشدار رودهن با بیان اینکه انقلاب اسلامی باعث شد که برای همیشه دست بیگانگان از این ملت قطع شود گفت: امروز 36 سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و ملت ایران نعمت بزرگ جمهوری اسلامی و ولایت فقیه را با جان و دل پذیرفته‌اند.

طاهرخانی در پایان از حضور پرشور مردم مومن، انقلابی و شهید پرور رودهن در راهپیمایی 22 بهمن 93 که مشت محکمی بر دهان یاوه گویان غربی زدند تقدیر و تشکرکرد.

انتهای پیام/ب




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.