رودهن؛

تنظیم بازار شب عید با هماهنگی اتاق اصناف در رودهن

بخشدار رودهن گفت : تنظیم بازار شب عید با هماهنگی اتاق اصناف و اداره صنعت و معدن و تجارت در رودهن در قالب برنامه‌های این ستاد انجام می‌شود.

رضا طاهر خانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن، با اشاره به تعطیلات نوروز، گفت: ستاد خدمات نوروزی در شهر رودهن شامل ادارات مختلف مانند شهرداری ، آتش نشانی ، اورژانس و آموزش و پرورش در بحث خدمات رسانی تشکیل شده است.

بخشدار رودهن در ادامه افزود: طی جلسات مختلف تدابیر لازم به منظور سرویس دهی به مسافران نوروزی در شهرستان طی جلسات مختلف در نظر گرفته شده تا بستر مناسبی برای ساختار گردشگری در این شهر فراهم شود.

طاهر خانی با تاکید بر اینکه کنترل بازار نسبت به سایر ایام سال به ویژه در آستانه تعطیلات نوروز بیشتر شده است، اظهار داشت: برنامه‌های خدمات سفر و تنظیم بازار شب عید با هماهنگی اتاق اصناف و اداره صنعت و معدن و تجارت در رودهن در قالب برنامه های این ستاد انجام می شود.

بخشدار رودهن در پایان با بیان اینکه هدف، عرضه کالاها و مایحتاج مورد نیاز مردم با قیمت مناسب به ویژه در ایام تعطیلات نوروزی است خاطرنشان کرد: در این راستا بخشداری با هماهنگی نهادهای مربوطه این هدف را دنبال می‌کند.

انتهای پیام زا /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.