ساری؛

جشن بزرگ انقلاب و هنرهای رزمی در ساری

همزمان با سی ششمین فجر انقلاب جشن بزرگ انقلاب و هنرهای رزمی در ساری برگزار شد

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری ؛ این جشنواره فرهنگی ورزشی که شامگاه دیروز در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری در حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد بیش از 3 هزار نفر از ورزشکاران در رده های مختلف سنی در سالن حضور داشتند.

در این همایش حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان، حسین دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان ساری، عادل عالیشان معاونت ورزش توسعه همگانی، کوروش یوسفی، سعید نجاریان و فرامرز نقیبی از اعضای شوری اسلامی شهر ساری، سید جواد حسینیان رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان و فیض الله نفجم مشاور ورزشی شهردار ساری...... در سالن حضور داشتند، در پایان بر اساس قرعه به 15 نفر جوایزی داده شد.

همچنین امروز در جشن بزرگ انقلاب به خانواده پنج شهید سرافراز ورزشکار نیز جوایزی در نظر گرفته شد.

خانواده شهیدان رضا تقوی، علی اکبر عرب، مهرداد بابایی، مهران اسدی، علی متقی و همچنین از خانواده قهرمان ژیمناستیک مرحوم صالح سالاری که با اهدای عضو بدن درس جوانمردی را به ما آموخت نیز در حضور مسئولان تقدیر شد.

این جشنواره فرهنگی ورزشی که با همت اداره ورزش و جوانان ساری و هیئت های ورزشی کاراته، تکواندو، جودو، رزمی، ووشو، ژیمناستیک، هیئت ورزش باستانی و زورخانه ای، هیئت اسکیت و ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی ساری برگزار شد، ورزشکاران هیئت های مذکور حرکات جالب نمایشی را اجرا کردند.

حبیب حسین زادگان ضمن گرامیداشت سرداران و ده هزار 400 شهید سرافراز مازندران افزود: وعده دیدار ما در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در سراسر کشور است که با حضور گسترده مشت محکم به دهان دشمنان بزنیم.وی اظهار داشت: اگر ما در آسایش و رفاه کامل زندگی می کنیم، مدیون جانفشانی و شهدا هستیم که با خون خود ایران اسلامی را برای ما نگه داشتند.

انتهای پیام /ز

برچسب ها: جشن ، انقلاب ، هنرهای ، رزمی ، ساری ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.