لمبرت به سرنوشت مویس دچار شد/ سریال اخراج مربیان لیگ جزیره ادامه دارد

شکست اخیر استون ویلا مقابل هال سیتی بر حکم اخراج پائول لمبرت سرمربی این تیم مهر تایید زد.

لامبرت به سرنوشت مویس دچار شد/ سریال اخراج مربیان لیگ جزیره ادامه دارد

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی میل، شکست 2 بر صفر استون ویلا مقابل هال سیتی دهمین بازی متوالی بدون پیروزی این  تیم به حساب می آیمد و سران باشگاه ویلا دیگر حاضر به کنار آمدن با پائول لمبرت نشده و حکم اخراج را صادر کردند.

براساس این گزارش، استون ویلا در 21 بازی گذشته فقط 2 مرتبه به پیروزی دست یافت و هم اکنون در جایگاه هجدهم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

با وجود آنکه، لمبرت قرارداد مربیگری خود در این تیم را همین اواخر در ماه سپتامبر تمدید کرده بود اما لندی لرز رئیس و تام فاکس مدیر اجرایی استون ویلا ترجیح دادند خسارت 2 میلیون پوندی را به وی پرداخت کرده اما هر چه زودتر با لامبرت خداحافظی کنند.

لازم به ذکر است، اسکات مارشال و اندی مارشال دو کمک مربی استون ویلا به طور  موقت هدایت تیم را بر عهده گرفتند دیدار بعدی استون ویلا روز یکشنبه مقابل لسترسیتی و در چارچوب بازیهای جام حذفی انگلیس خواهد بود.

پائول لمبرت نزدیک به 5/2 سال در نیمکت هدایت استون ویلا حضور داشت و توانسته بود این تیم را در میانه جدول لیگ برتر انگلیس نگه دارد، او هم به سرنوشت دیوید مویس سرمربی سابق منچستریونایتد دچار شده که قبل از پایان فصل از کار عزل شد، لامبرت هم مانند مویس تمام خسارات خود را از باشگاه استون ویلا دریافت خواهد کرد.

آمار این فصل استون ویلا در رقابتهای لیگ برتر انگلیس:

گلها: 12 گل زده، در جایگاه بیستم از لحاظ گلهای زده

خلق موقعیت گل: 188 موقعیت، در جایگاه نوزدهم خلق موقعیتهای گل

شوت به سمت دروازه:186 شوت، در جایگاه  نوزدهم شوت‌های زده به سمت دروازه

شوت در چارچوب:67 شوت، در جایگاه بیستم شوت‌های زده درون چارچوب

انتهای پیام/

 

برچسب ها: لامبرت ، اخراج ، انگلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار