آخرین اخبار از باشگاه یونایتد؛

کارت قرمز لوک شاو را متحول کرد

کارت قرمزی که در دیدار مقابل وستهام به لوک شاو داده شد، مدافع ۱۹ ساله را کاملا دگرگون کرد و درس خوبی به او داد.

کارت قرمز لوک شاو را متحول کردبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از اسپورتال؛ لوک شاو مدافع ۱۹ ساله منچستریونایتد در دیدار مقابل وستهام درگیری غیر ضروری با استوارت داونینگ داشته و با کارت قرمز داور از زمین مسابقه اخراج شد.  
 
شاو از عملکرد خام و بی‌تجربه خود ابراز تاسف کرده و در سایت رسمی یونایتد نوشت: کارت قرمزی که دریافت کردم درس بزرگی به من داد. بابت دریافت آن واقعا متاسف هستم، مخصوصا آنکه در ثانیه‌های پایانی بازی کارت قرمز گرفتم و اگر کمی سنجیده‌تر عمل می‌کردم، بدون شک خودم و تیم را به دردسر نمی‌انداختم. می‌توانم دریافت کارت زرد اول را بپذیرم، اما کارت زرد دوم در نتیجه بدشانسی به من نشان داده شد.  
 
شاو در ادامه افزود: همه تلاش من این بود که پیروز دیدار مقابل وستهام شویم و برای تصاحب توپ مجبور به انجام خطا بر روی بازیکن حریف شوم.  
 
منچستریونایتد باید دوشنبه این هفته در دور پنجم رقابت‌های جام حذفی به مصاف پرستون نورث‌اند برود.  
 
** پیشنهاد دستمزد ۳۰۰ هزار پوند در هفته به کاوانی
 
هرچند ادینسون کاوانی ستاره تیم پاریسن ژرمن مدعی شده حاضر به ترک تیم فعلی خود نیست.  
 
اما سران باشگاه یونایتد معتقد هستند هرکس قیمتی دارد و می‌تواند با ارائه یک پیشنهاد وسوسه کننده کاوانی را تابستان آینده به اولدترافورد بیاورند.  
 
در صورتی که یونایتد بتوانند دستمزد هفتگی ۳۰۰ هزار پوند به کاوانی را بپردازد شانس بالایی برای جذب او خواهد داشت. رادامل فالکائو بازیکن قرضی یونایتد نتوانست انتظارات سرمربی شیاطین سرخ را برآورده سازد و از زمان حضور در اولدترافورد تاکنون فقط ۴ گل به ثمر رساند.  
 پاریسن ژرمن هم چندان بی‌می‌ل به فروش کاوانی نیست، زیرابه این ترتیب قوانین فرپلی یوفا را رعایت کرده و می‌تواند بازیکن جدیدی خریداری کند. کاوانی به تازگی ۲۸ ساله شده و یکسال جوان‌تر از فالکائو است. او در ۶ بازی انجام شده پاریسن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا ۵ گل به ثمر رساند.  
 
کاوانی در ۳۸ مسابقه فصل قبل لیگ دسته یک فرانسه حضور داشته و ۲۰ گل به ثمر رساند، اما فالکائو در ۲۰ بازی همراه موناکو بود و ۱۱ گل به نام خود ثبت کرد.  
 
بنابراین کاوانی دارای شرایطی به مراتب بهتر از فالکائو برای حضور در تیم یونایتد است.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: کارت ، قرمز ، دیدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار