رسولی: تجهیزات به روز و شرایط آب و هوایی، تیم تیراندازی عمان را به ایران آورد

رییس سازمان تیم های ملی تیراندازی گفت: به دلیل شرایط آب و هوایی مساعد و تجهیزات به روز تیراندازی کشورمان تیم ملی تیراندازی عمان تمایل دارد در ایران اردو برگزار می‌کند.

ناصر رسولی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم ملی عمان به دلیل شرایط آب و هوایی کشورمان طی این چند سال اخیر اردوهایش را در تهران برگزار نمی‌کند علاوه بر شرایط آب و هوایی به خاطر به روز بودن تجهیزات تیراندازی و اسلامی بودن کشورمان تمایل به برگزاری اردوها در ایران هستند چون تهیه غذاهایی حلال در اکثر کشورها سخت است.

رییس سازمان تیم های ملی درباره برقراری اردوهای تیم ملی کشورهای دیگر گفت: اردوها باید در کشورهایی برگزار شود که شرایط آب و هوایی خوبی داشته باشند و ما اگر بخواهیم اردوهای برون مرزی داشته باشیم باید در آلمان یا دیگر کشورهایی اروپایی باشد چون از نظر تجهیزات به روز هستند ولی در آسیا یا کشورهای حوزه خلیج فارس چنین امکاناتی فراهم نیست.

وی درباره وضعیت تیمهای ملی گفت: سال آینده مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک داریم سعی می‌کنیم امکانات و شرایط را فراهم کنیم الان هم تیمها در اردو هستند.

رسولی درباره وضعیت تیم ملی تراپ گفت: تیم تراپ  رشته پرهزینه‌ای است به طور کلی اگر به ورزش تیراندازی نگاه کنیم بین رشته‌های تراپ تفنگ و تپانچه فاصله هزینه‌ای زیادی وجود ندارد.

رییس سازمان لیگ گفت: ما در تفنگ بادی شرایط مساعد است، ما در تفنگ خفیف هم شرایط چندان خوبی نداریم و این تمرینات تیراندازان را از نظر بدنی آماده نگه می‌دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به شرایطی که تیمهای سعی دارند و امکاناتی که در اختیار بیشتر تمرکزمان روی تفنگ بادی است چون شرایط مطلوبتری نسبت به دیگر رشته‌های دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تفنگ ، فشنگ ، تپانجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار