سفر تیم ملی تیراندازی با خلف وعده وزارت ورزش لغو شد

در حالی که قرار بود باحمایت مالی وزارت ورزش وجوانان،تیم ملی تیراندازی اهداف پروازی ایران ۲۸ اسفندبرای شرکت در مسابقات جام جهانی و کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ به امارات سفر کند اما به دلایلی این سفر لغو شد.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون تیراندازی، تیم ملی تیراندازی اهداف پروازی ایران قرار بود ۲۸ اسفند برای شرکت در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۵ امارات و کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ برزیل اعزام شود که این سفر به دلیل مشکلات مالی و مهیا نشدن امکانات برای اعزام لغو شد.

رقابت‌های جام جهانی امارات سومین دوره رقابت‌های تیم ملی تیراندازی اهداف پروازی در سال جاری میلادی برای کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شود که تیم ملی اهداف پروازی ایران نتوانسته در هیچ‌ یک از این رقابت‌ها حضور پیدا کند.

گفتنی است؛ از آبان‌ماه سال جاری بودجه‌ای از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش به فدراسیون تیراندازی تحویل نشده است و حتی بودجه در نظر گرفته شده در تفاهم‌نامه مالی نیز به این فدراسیون اختصاص پیدا نکرده است.

این فدراسیون با کمک حامیان مالی بخشی از امور تیم ملی و مسابقات داخلی را انجام داده است ولی با توجه به وعده ۲ هفته پیش وزارت ورزش مبنی بر تحویل مبلغی جهت کمک برای اعزام‌های رقابت‌های کسب سهمیه المپیک و محقق نشدن آن این اعزام لغو گردید.

شایان ذکر است؛ با حل نشدن مشکلات مالی کار برای تیم ملی تیراندازی جمهوری اسلامی ایران سخت‌تر می‌شود و هر چه جلوتر می‌رویم شانس کسب سهمیه المپیک کمتر خواهد شد.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: تیراندازی ، خلف ، وعده ، سفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار