کرمانشاه؛

توافق باید با حفظ حرمت و جایگاه رفیع انقلاب اسلامی انجام شود

امام جمعه کرمانشاه گفت: توافقات دیپلمات‌های ایرانی با کشورهای جهان باید با در راه حفظ حرمت و جایگاه رفیع انقلاب اسلامی باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛آیت‌الله علما در خطبه‌های نمازجمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه حضور باشکوه و از اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن به معنای پیشرفت روزافزون انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن در واقع نمایش حمایت مردم از اسلام و آرمان‌های امام خمینی(ره) است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، عنوان کرد: ملت ایران همچون دین، اعتقاد، خاک و عزت خود از انقلاب حمایت می‌کنند و نه‌تنها هیچکدام از مشکلات اقتصادی و اجتماعی امروز مانع از تلاش برای اهداف آن‌ها نمی‌شود بلکه گسترده‌تر از همیشه در راهپیمایی حضور یافتند.

آیت‌الله علما با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با همافران ارتش جمهوری اسلامی گفت: ملت ایران به آمریکایی‌ها نشان دادند که نه تنها در مذاکرات دست خالی نیستند بلکه با قدرت و مشت‌های گره کرده بسیاری مقابل آنها حضور دارند و هر عمل آن‌ها با عکس‌العملی مواجه می‌شود.

وی با بیان اینکه بنابر آموزه‌های دینی مسلمانان هرگز نباید تحقیر خود و سایر مسلمانان را تحمل کنند، افزود: مقام معظم رهبری در مذاکرات هسته‌ای همواره بر رفع همه تحریم‌ها تاکید دارند زیرا که از اهداف غربی‌ها آگاهی دارند و هرگز بیش از 80 سال غارت و دزدی و کارشکنی‌های آن‌ها علیه این ملت را فراموش نمی‌کنند.

آیت‌الله علما با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی سبب ایجاد موج بیداری اسلامی در منطقه شده است، خاطرنشان کرد: توافقات دیپلمات‌های ایرانی با کشورهای جهان باید با در راه حفظ حرمت و جایگاه رفیع انقلاب اسلامی باشد و در این راه توجه به بیانات مقام معظم رهبری ضروری و به معنای توجه به خواسته‌های ملت ایران است.

وی افزود: خداوند و پیامبر اکرم(ره) همواره مسلمانان را به جلوگیری از تحقیر تشویق کرده‌اند و بنابراین اگرچه مسلمانان اهل منطق هستند اما اگر مذاکرات بر مبنای زورگویی و تحقیر باشد به طور قطع مورد قبول ملت ایران قرار نمی‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه جوانان و نوجوانان ملت اسلامی برای پاسداری از انقلاب اسلامی باید نسبت به آن آگاهی داشته باشند، عنوان کرد: در دانشگاه‌ها و مراکز علمی باید علاوه بر آگاهی دادن به جوانان از آرمان‌های انقلاب و امام خمینی(ره) حمایت شود.

آیت‌الله علما به 25 بهمن ماه 67 سالروز حکم تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر ارتداد و اعدام سلمان رشدی، نویسنده کتاب آیات شیطانی اشاره کرد و گفت: حکم اعدام سلمان رشدی همچنان بر سرجای خود باقی است و اگر این حکم بیش از این اجرا می‌شد به طور قطع امروز غربی‌ها جرات اهانت به قرآن و پیامبر عظیم‌الشان اسلام را نداشتند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه بیست و هفتم بهمن ماه سالروز شهادت حجت‌الاسلام سید عباس موسوی دبیر کل حزب‌الله لبنان به دست رژیم اشغالگر صهیونیستی است، عنوان کرد: این شهید مرد بزرگی در تاریخ اسلام به شمار می‌آید.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه به سالروز قیام مردم تبریز در بیست و نهم بهمن در برگزاری چهلم برای شهدای قم اشاره کرد و افزود: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون اینچنین رشادت‌ها است.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.