مصدومیت ۵ بازیکن پاریسن ژرمن در آستانه بازیهای لیگ قهرمانان

دیدار تیمهای پاریسن ژرمن و کان برای شاگردان لورن بلان سراسر با بداقبالی همراه بود، به طوری که ۵ بازیکن پاریسی‌ها در آستانه دیدار با چلسی دچار مصدومیت شدید شدند.

مصدومیت ۵ بازیکن پاریسن ژرمن در آستانه بازیهای لیگ قهرمانان به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از دیلی می‌ل؛ تیمهای پاریسن ژرمن و کان از سری مسابقات هفته ۲۵ لوشامپیونه فرانسه به مصاف هم رفتند که این دیدار در ‌‌نهایت با حساب ۲ بر ۲ مساوی خاتمه یافت، اما پاریسن ژرمن در این بازی با مصدومیت ۵ بازیکن اصلی خود روبرو شد، در حالیکه روز سه شنبه این هفته باید در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا به مصاف چلسی بروند.  
 
بازیکنان پاریسن ژرمن تاکنون بازی به بدی مقابل کان را تجربه نکرده بودند. پاریسی‌ها با ۲ گل زلاتان ابراهیموویچ و ازکیل لاوتزی ۳ بر صفر جلو بودند که مصدومیت یکی پس از دیگری بازیکنان، پاریسی‌ها را ۹ نفره کرد و در دقایق پایانی ۲ گل از حریف نه چندان قدرتمند خود دریافت کردند.  
 
لورن بلان سرمربی پاریسن ژرمن در بازی این هفته لیگ قهرمانان مقابل چلسی یوهان کابای، مارکو ینوس، سرگئی آریر و لوکاس مورا را در اختیار نخواهد داشت. حضور لیسه ماتیوری هم در این بازی هنوز قطعی نشده است.  
 
بلان در پایان بازی گفت: هنوز هم نمی‌توانم چنین بدشانسی را باور کنم. در دیدار مقابل چلسی شجاعانه به میدان می‌رویم، اما با توجه به تعداد زیاد مصدومان راه حل چندان زیادی برایمان باقی نمی‌ماند.  
 
** ابراهیموویچ: بازی مقابل کان فاجعه بود
 
زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی پاریسن ژرمن از به تساوی کشیده شدن بازی در برابر تیم کان و مصدومیت تعداد زیادی از هم تیمی‌هایش با عنوان یک فاجعه تمام عیار یاد کرد. پاریسن ژرمن در ۱۰ دقیقه پایانی مجبور شد ۹ نفره بازی کند و در‌‌ همان زمان بود که ۲ گل دریافت کرد.  
 
زلاتان درباره این بازی گفت: تاکنون چیزی مثل این را تجربه نکرده بودم. ما خیلی بدشانس بودیم و ۲ امتیاز بدست آورده را در کمال ناباوری از دست دادیم. من خیلی زود به گل رسیدم، اما این موضوع اصلا اهمیتی ندارد، زیرا نتوانستیم در ‌‌نهایت پیروز مسابقه باشیم.  
 
زلاتان در پایان گفت: باید دید چه پیش می‌آید، در برابر چلسی نیاز به یک استراتژی جدید خواهیم داشت.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: دیدار ، مقابل ، شاگردان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار