کاخ سفید : توحش "داعش" بی حد و مرز است

سخنگوی کاخ سفید در اظهاراتی با اشاره به اقدام اخیر داعش در قتل 21 قبطی مصری گفت : بربریت داعش هیچ حد و مرزی ندارد .

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس ؛ ایالات متحده قتل 21 قبطی مصری را بدست تروریست های تکفیری _ بعثی داعش در لیبی محکوم کرد و این اقدام را " منفور " و " ناجوانمردانه " خواند . 

جاش ارنست ، سخنگوی کاخ سفید در ادامه بیانیه ای که در واکنش به قتل 21 قبطی مصری در لیبی بدست تروریست های داعش منتشر گردید ، تصریح کرد : توحش اعضای " داعش " هیچ حد و مرزی ندارد . 

وی افزود : این قتل ها بیش از پیش نشان می دهد که برای پایان دادن به درگیری ها در لیبی به راه حلی سیاسی نیاز است . وضعیت کنونی در این کشور ( لیبی ) تنها به سود تروریست ها است . لیبیایی ها باید برای مبارزه با تروریسم با یکدیگر متحد شود . 

گفتنی است روز گذشته ( یکشنبه ) داعش ویدئوی تازه ای از جنایت اخیر خود منتشر کرد که در آن سر 21  قبطی مصری بدست این تروریست ها بریده می شود . 

ایالات متحده یکی از اصلی ترین حامیان مالی و تسلیحاتی داعش در منطقه به شمار می آید که از نخستین ماه های پیدایش این گروه وحشی و جنایتکار تروریستی ، مسئولیت تامین مالی و نیز تسلیحاتی آن را بخصوص از طریق کشورهای هم پیمان منطقه ای خود مانند ترکیه ، اردن و عربستان سعودی بر عهده داشته است . 



انتهای پیام /
برچسب ها: داعش ، توحش ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کامی
۰۸:۳۴ ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
شوخی میکنی..اگه اینا بر بر ن ..شماها که تو ویتنام روی هیتلر رو هم سفید کردید..وحشی تر از شما کسی هست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
الان که السیسی مهره امریکا و غرب در مصر به حکومت رسیده می خواهند برای محکم کردن قدرتش و همچنین چپاول مردم منطقه بین دو کشور جنگ براه بیاندازند ولی چنان صحبت می کنند که اصلا انها در جریان این کارها و دخالت در ان ندارند
آخرین اخبار