مرحله پلی اف لیگ قهرمانان آسیا؛

نفت با عبور از الجیش به مرحله گروهی راه یافت

تیم فوتبال نفت تهران در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی پذیرای تیم الجیش قطر بود و توانست این تیم را از سد راه برداشته و به مرحله گروهی صعود کند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران تیم فوتبال نفت تهران امروز از ساعت ۱۸ در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی پذیرای تیم الجیش قطر بود و توانست این تیم را از سد راه برداشته و به مرحله گروهی صعود کند.

 
نفتی‌ها در آخرین بازی خود در لیگ بر‌تر مقابل پیکان متوقف شدند. این در حالی است که منصوریان تیم اصلی‌اش را در این بازی به زمین نفرستاد تا تاکتیک تیمش به وسیله حریف قطری شناسایی نشود.
 
شاگردان منصوریان برای رسیدن به مرحله گروهی باید از سد حریف پولدار و چند ملیتی عبور کنند. به هرحال بازیکنان نفت توانایی این را دارند که تیم چند ملیتی قطری را شکست دهند و به مرحله گروهی صعود کنند.

**ترکیب نفت تهران
 
علیرضا بیرانوند، مجتبی شیری، امین حاج‌محمدی، پادووانی، وحید حمدی‌نژاد، مرتضی پورعلی‌گنجی، علیرضا عزتی، ایمان مبعلی، غلامرضا رضایی، وحید امیری و ارسلان مطهری 11 بازیکن تیم فوتبال نفت تهران برای بازی مقابل الجیش قطر هستند.

بازیکنان تیم نفت با لباس‌های مشکی و بازیکنان تیم الجیش با لباس‌های آبی‌رنگ وارد زمین شدند.

محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، مهدی تاج رییس سازمان لیگ، مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی، مهرداد خانبان آنالیزور تیم ملی، بیژن ذوالفقارنسب پیشکسوت فوتبال، قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت و محمدرضا ساکت مدیرعامل سابق باشگاه سپاهان در ورزشگاه حضور دارند.

دیدار دو تیم از ساعت 18 آغاز شد.

قضاوت این دیدار بر عهده روشن ایرماتوف از ازبکستان است که وی در نیمه اول به حاج محمدی از نفت و مفتاح از الجیش کارت زرد نشان داد.

نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

اميرارسلان مطهري در دقیقه 50 نخستین گل را برای نفت تهران به ثمر رساند.

نفت تهران با تک گل مطهری از سد الجیش قطر گذشت و راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شد.

نفت با این برد به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و به این ترتیب با تیم‌های الشباب عربستان، پاختاکور و العین در گروه دوم قرار گرفت. این اولین حضور نفتی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا است.

مطهری بهترین بازیکن این دیدار شد

پس از این مسابقه ارسلان مطهری به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار