گودرزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

برای حمایت از فوتبال ملی به ورزشگاه آزادی آمدم/ امیدوارم پرسپولیس با نژادفلاح بهتر شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: نفت تهران نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است و من نیز وظیفه خود دانستم برای حمایت از نماینده کشورمان به ورزشگاه آزادی بیایم.


محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان که برای تماشای دیدار تیم های نفت و الجیش در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به ورزشگاه آزادی آمده بود در گفتگو با  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: این برد را به نفت تبریک می گویم. هدفم از حضور در ورزشگاه حمایت از نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا بود و از همین رو به ورزشگاه آمدم.

وی افزود: همواره تیم های عربی خیلی روی فوتبال سرمایه گذاری می کنند ولی دیدید که تیم قطری نسبت به تیم نفت ضعیف تر بود و کیفیت لازم را نداشت.

گودرزی در مورد خصوصی سازی در فوتبال و واگذاری تیم های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی افزود: برای واگذاری استقلال و پرسپولیس اینکه در سری اول پاکتی باز نشد نگران نیستم.

وی در مورد رقم مزایده سرخابی های پایتخت گفت: حتما این رقم کارشناسی شده که اعلام شده است و مشکلی در این باره وجود ندارد.

گودرزی در مورد انتخاب نژادفلاح به عنوان قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: نژادفلاح انتخاب شایسته ای است و امید دارم می تواند اوضاع پرسپولیس را بهبود بخشد.

وی ادامه داد: پرسپولیس یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا است و باید شرایطی فراهم شود تا در این رقابت ها عملکرد موفقی داشته باشد و امیدوارم نژادفلاح در این خصوص تاثیر گذار باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: نفت ، الجیش ، گودرزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار