مشاور رئیس خصوصی سازی مصوبه جلسه را زودتر ازموعد فاش کرد/ عصبانیت پوری حسینی از اقدام مشاورش

در حالی که سبحانی مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی نکاتی از مصوبات جلسه هیأت واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی را به اطلاع یکی از خبرگزاری‌ها رساند اما پوری‌حسینی نظر دیگری در این خصوص دارد.

مشاور رئیس خصوصی سازی مصوبه جلسه را فاش کرد/ عصبانیت پورحسینی از اقدام مشاورشرئیس سازمان خصوصی سازی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود:‌ تصمیمات جلسه امروز کارگروه خصوصی سازی قرار بود بعد از امضاء صورت جلسه در سایت سازمان خصوصی سازی قرار بگیرد و کسی حق ندارد اطلاعات مربوطه به جلسه را قبل از تصویب به اطلاع رسانه ها برساند. به هر حال بر خلاف گفته های رئیس سازمان خصوصی سازی، سبحانی مشاور رئیس بخشی از نکات جلسه را به اطلاع یکی از خبرگزاری‌ها رساند که همین موضوع عصبانیت پوری حسینی را در پی داشت.

گفتنی است طبق اظهارات سبحانی مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی هیئات واگذاری شرایط جدید مزایده سرخابی‌ها را مورد بررسی و تصویب کرد.

بر این اساس قیمت پایه واگذاری 2 باشگاه تغییر نخواهد کرد و همان مبلغ 290میلیارد تومان در مرحله نخست در نظر گرفته شده است اما شرایط واگذاری تغییر کرده است.

طبق مصوبه قبلی خریدار باید 40درصد مبلغ کل را نقد پرداخت کند و 60 درصد باقی مانده طی چند قسط در 2 سال در اختیار دولت قرار می‌داد اما اکنون شرایط به گونه‌ای شده که در مرحله اول 20تا 30 درصد مبلغ کل باید نقد پرداخت شود و مابقی مبلغ کل طی 3تا 4سال به دولت پرداخت خواهد شد.

بر اساس گفته های سبحانی اطلاعیه آگهی این مزایده در همین هفته و حتی ممکن است فردا یکشنبه در روزنامه‌ها منتشر شود و به طور حتم مزایده در اسفند ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار