مدیر برنامه های قطبی:

ما از رسانه‌ای که مصاحبه دروغین زده شکایت می‌کنیم / قطبی پیشنهادی به پرسپولیس‌ها ارائه نکرده است

مهدی حاج باقر، در مورد برنامه قطبی تا فینال لیگ قهرمانان آسیا به پرسپولیس گفت: قطبی با هیچ رسانه‌ای مصاحبه نکرده و من این موضوع را تکذیب می‌کنم.

ما از رسانه‌ای که مصاحبه دروغین زده شکایت می‌کنیم / قطبی پیشنهادی به پرسپولیس‌ها ارائه نکرده استمهدی حاج باقر، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال ما از اولین روزنامه یا خبرگزاری که به دروغ مصاحبه‌ای از قطبی زده شکایت می‌کنیم.

حاج باقر در ادامه عنوان کرد: قطبی اگر بخواهد با رسانه‌ای صحبت کند و یا با تیمی بخواهد مذاکره کند با هماهنگی من این کار را می‌کند.
بر این اساس مصاحبه قطبی با یکی از رسانه‌ها صحت ندارد. همچنین قطبی پیشنهاد و مذاکره‌ای ب پرسپولیس‌ها نداشته است.

مدیر برنامه قطبی اظهار داشت: نژاد فلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس هم بخواهد  با قطبی مذاکره کند با هماهنگی من این کار را انجام دهد که تا الان هم اینکار را  انجام نداده است.

حاج باقر درباره قطبی در مورد باشگاه پرسپولیس گفت: قطبی بیان کرده که هواداران پرسپولیس باید از همین کادر فنی حمایت کنند تا تیم نتیجه بگیرد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود قطبی در دبی با پرسپولیسی‌ها مذاکره کرده بیان کرد: قطبی در هلند است و در دبی حضور ندارد تا با پرسپولیسی‌ها مذاکره کند.

مدیر برنامه قطبی درباره اینکه اگر پیشنهاد شود قطبی حاضر به هدایت پرسپولیس است یا نه، تصریح کرد: به نظرم هیچ مربی با شرایط فعلی پرسپولیس راغب نیست به این تیم بیاید. به هرحال اگر ببینیم حضور قطبی به آینده پرسپولیس کمک می‌کند پیشنهاد پرسپولیسی‌ها را بررسی می‌کنم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی به صلاح نیست که قطبی سرمربی پرسپولیس شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، باشگاه ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار