عابدینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ادعای وفایی مبنی بر مالکیت پرسپولیس کذب است/ نژادفلاح قائم به چه کسی است!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص ادعای وفایی بر مالکیت این تیم گفت: این موضوع ارتباطی به باشگاه پرسپولیس ندارد، چرا که یک شرکت دیگر به نام وفایی ثبت شده است.

ادعای وفایی مبنی بر مالکیت پرسپولیس کذب استامیر عابدینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: یک شرکت غیر ورزشی متعلق به پرسپولیس در سال ۷۰ به نام وفایی ثبت شده است، اما شرکت پیروزی که الان به نام باشگاه پیروزی (پرسپولیس) است، در سال ۷۲ به ثبت رسیده است.  
 
عابدینی در ادامه عنوان کرد: مسئولان سال ۷۰ اجازه فعالیت به شرکت غیر ورزشی پرسپولیس که در اختیار وفایی است، ندادند و بیان کردند که باید اسم پرسپولیس را تغییر دهند و وفایی و همکارانش هم نام پیروزی را برای شرکتشان انتخاب کردند.  
 
وی درباره اینکه وفایی گفته که از برند پرسپولیس غیر قانونی استفاده می‌کنند، بیان کرد: مسئولان ۱۰ سال است که در داخل پرانتز پرسپولیس را بکار می‌برند، اما مردم هیچ وقت باشگاه را پیروزی صدا نمی‌زنند، بلکه پرسپولیس می‌گویند.

* 10 مرتبه هم مزایده بگذارند، خریداری پیدا نمی‌شود

عابدینی درباره اینکه خریداری برای سهام سرخابی‌ها پیدا می‌شود یا نه، تصریح کرد: سازمان خصوصی گفته که قیمت پایه ۲۹۰ میلیارد تومان را پایین نمی‌آورد. بر این اساس بعید است که کسی برای خرید سرخابی‌ها پیشقدم شود. 10 مرتبه هم جلسه مزایده بگذارند کسی حاضر نمی‌شود که این 2 باشگاه را خریداری کند.  
 
وی در ادامه عنوان کرد: هیچ کس با این همه ابهام حاضر نمی‌شود برای خرید این 2 باشگاه جلو بیاید. پرداخت بدهی‌های فیفا به چه صورت است؟ فیفا تیم‌ها را می‌شناسد و از آن‌ها بدهی‌ها را طلب می‌کند. همچنین پول بازیکنان و مربیان خارجی را چه کسی خواهد داد؟  
 
عابدینی تصریح کرد: ورزشگاه‌های درفشی فرد تلو سند قطعی دارد یا نه! به هرحال سوالات زیادی در مورد واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی وجود دارد که تا الان سازمان خصوصی سازی جواب‌ها را به طور شفاف نداده است.
 
پیشکسوت پرسپولیس عنوان کرد: وزیر اقتصاد و نوبخت کننده کار هستند و باید در جلسات حضور داشته باشند، چرا که فقط با حضور گودرزی وزیر ورزش و جوانان در جلسات کار‌ها درست نمی‌شود. گودرزی مطالب را دقیق نمی‌بیند.
 
عضو مجمع فدراسیون فوتبال عنوان کرد: آقای گودرزی ضرورت ندارد شما برای پرسپولیس گل بزنید. مجمع را درست اداره کنید. خادم گفته که من اشتباه کردم، رحیمی را مدیرعامل پرسپولیس کردم. من به خادم می‌گویم که اشتباه کردی به فوتبال آمدی.
 
وی درباره تناقض بین گفته‌های نژادفلاح در مورد سرمربی تیم بیان کرد: آن‌ها در 2 هفته گذشته چه کارهایی در پرسپولیس انجام دادند. من عملکرد خوبی از درخشان ندیدم، اما مدیریتش در پرسپولیس قوی بوده است. هدایتی و پروین برای بدرقه پرسپولیسی‌ها قبل از پرواز به مشهد به فرودگاه رفتند و مسئولان هم قول پاداش به بازیکنان دادند. تیم هم توانست پدیده را شکست دهد، اما الان قصد دارند مربی تیم برنده را بردارند.
 
وی درباره قائم مقامی نژادفلاح تصریح کرد: نژادفلاح قائم به چه کسی است. موقعی که فردی قائم مقام می‌شود، کسی باید بالا‌تر از وی باشد.
 
وی درباره گفته‌های پروین نسبت به خرید پرسپولیس با مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان گفت: اگر قبلا می‌شد پرسپولیس را خرید، اما الان نمی‌شود این کار را کرد. من به قیمت اعلام شده توسط پروین اعتقاد ندارم، چرا که باید کار‌شناسان بنشینند و در مورد قیمت پایه تجدیدنظر کنند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: با یک تیم بزرگ همچون پرسپولیس نباید اینطور برخورد کنند. به هرحال من از کارهایی که آن‌ها در پرسپولیس انجام می‌دهند، سر در نمی‌آورم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار