سرهنگ خواجه‌فر در مراسم رونمایی از کتاب "به سوی قله‌ها" مطرح کرد

نقش مقام معظم رهبری در خودکفایی ارتش/ ساخت انواع تجهیزات نظامی

رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نهاجا گفت: رویکرد علم و دانش بنیان و تحقیق در صنعت نشان دهنده اهمیت رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سرهنگ افشین خواجه‌فر رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نهاجا در مراسم رونمایی از کتاب به سوی قله‌ها که در هتل نهاجا برگزار شده بود اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی باید فرصتی فراهم کرد تا پس از سالیان متمادی و با شعار استقلال‌ قطع وابستگی‌ انجام شده و اقدامات زیربنایی صورت گیرد.
 
وی ادامه داد: با درایت فرماندهی کل قوا در طلیعه پیروزی انقلاب اسلامی، جهاد خودکفایی صورت گرفت که با تحریم تسلیحاتی و تحرکات نظامی ضد جمهوری اسلامی ایران، این مهم زمینه‌ساز حرکت به سمت خودکفایی بود.
 
رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نهاجا تصریح کرد: در تاریخ 23 بهمن 58 طرح تشکیل این نهاد توسط معظم‌له به مسئولان نهاجا ارائه و پس از آن به عنوان فرمان رسمی مطرح شده و این موجب انگیزه بیشتر کارکنان می‌شود.
 
سرهنگ خواجه‌فر با اشاره به حمایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و تلاش و کوشش متخصصین نیروهای مسلح در ساخت و تعمیر انواع هواپیما، زیردریایی، تانک، نفربر، موشک، رادار و شناور، تأکید کرد: این مهم"ما می‌توانیم" را نهادینه کرد و پیشرفت‌های ایران را در حوزه‌های دیگر مانند فناوری هسته‌ای و نانو و  دستاوردهای از این قبیل را به معرض نمایش گذاشت.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: اقدامات عقیدتی – سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرمانده نیروی هوایی در چاپ کتاب و تسهیل در انتشار آن واقعاً ارزشمند است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار