هفته دوم لیگ حرفه ای بسکتبال؛

تکرار یک بازی نیمه نهایی لیگ ملی در تهران/ دیدار خوزستانی ها در آبادان

هفته دوم لیگ حرفه ای بسکتبال با دیدار دوباره دو حریف مرحله نیمه نهایی لیگ ملی پی گیری می شود. دانشگاه آزاد در این هفته استراحت دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته دوم لیگ حرفه ای بسکتبال فردا 30 بهمن با اولین میزبانی سالن آزادی برگزار می شود.

مهرام تهران که در مرحله نیمه نهایی با یک بازی موفق به شکست هفت الماس و صعود به فینال شده بود در این هفته بار دیگر میزبان تیم قزوینی است.

هفت الماس تصمیم قطعی گرفته است که لیگ حرفه ای را بدون بازیکن خارجی ادامه دهد و سرمربی مهرام نیز بعد از هفته اول اعلام کرد که تصمیم باشگاه فعلا بر این است که بدون یار خارجی کار خود را ادامه دهند.

پتروشیمی بعد از دیدار هفته قبل ماهشهری ها بار دیگر با یک همسایه خوزستانی مسابقه می دهد. نفت آبادان در این هفته میزبان پتروشیمی است.

تیم شهرداری گرگان هم که لیگ را با شکست در تهران شروع کرد، اولین میزبانی در گرگان را مقابل پمینا تجربه می کند. پمینا از هفته اول لیگ با بازیکن خارجی وارد میدان شدند و رسیدن بازیکنان خارجی گرگان به این بازی بعید است.

تیم صنایع ماهشهر هم که به تازگی دو بازیکن خارجی جذب کرده است با چهره ای متفاوت میزبان ثامن مشهد است. صنایع که پیش از این قصد جذب اسلاوکو و لاشا را طبق گفته سرپرست این تیم داشت در نهایت آنتونی رافا و ایوان تودورویچ را جذب کرد.

ثامنی ها نیز در هفته اول قحوش و کوکیناس را مقابل مهرام بازی دادند و گویا بازیکنان مورد نظر عملکرد خوبی هم در شروع کار نداشتند.

دانشگاه آزاد تهران در این هفته با قرعه استراحت روبرو است.

برنامه هفته دوم لیگ حرفه ای؛ پنجشنه 30 بهمن:

ساعت 16: مهرام - هفت الماس

ساعت 16: شهرداری گرگان - پمینا

ساعت 16: نفت آبادان - پتروشیمی بندرامام

ساعت 16: صنایع ماهشهر - ثامن مشهد

انتهای پیام/
برچسب ها: پتروشیمی ، نفت ، مهرام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار