ایلام؛

پرداخت تسهیلات 50 میلیون ریالی به فرهنگیان استان ایلام

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده این اداره کل با بانک ها 140 میلیارد ریال در قالب تسهیلات 50 میلیون ریالی برای پرداخت به فرهنگیان پیش بینی شده است.


 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛   علی بیرانوند با اعلام این خبر افزود:  20 درصد مجموع 16 هزار فرهنگی استان ایلام اعم از شاغل و بازنشسته از این تسهیلات بانکی برخوردار خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام افوزد:  این تسهیلات با سرانه 50 میلیون ریال و با نرخ سود 12درصد به چهار هزار فرهنگی استان ایلام اعم از شاغل و بازنشسته پرداخت خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام هدف از این اقدام را کمک به رفاه فرهنگیان در آستانه عید نوروز و خدمت رسانی به این افراد عنوان کرد.

بیرانوند همچین به عقد قرارداد جدید بیمه طلایی فرهنگیان با شرکت آتیه سازان حافظ خبر داد و گفت: بخشی از مطالبات فرهنگیان از بهمن ماه 92 تا اردیبهشت 93 مربوط به بیمه طلایی نیز در آینده نزدیک پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حجم مطالبات فرهنگیان این استان 250 میلیارد ریال است، افزود: بر اساس رایزنی های انجام گرفته با مسوولان وزارت آموزش و پرورش بخشی از این مطالبات تا پایان سال جاری پرداخت می شود.
 
انتهای پیام/ز
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.