تارتار: اشتباهات داوری طاقت ما را کم کرده/اگر اشتباهات تکرار نشود در لیگ می‌مانیم

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه ممکن است مشکلات اخیر تیم پرسپولیس یک شوک مثبت به این تیم وارد کند تاکید کرد: امیدوارم که این مشکلات به سود ما تمام شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران عنوان کرد: طبیعتا بازی با پرسپولیس آسان نیست و می‌دانیم که کار راحتی پیش روی نداریم. ما روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده‌ایم. بازیکنان ما برای این بازی انگیزه‌های بالایی دارند و با توجه به تمرینات هفته گذشته هدف‌مان کسب 3 امتیاز از این مسابقه است.

وی در خصوص ناکامی‌های صبا در هفته‌های گذشته خاطرنشان کرد: پیش بینی بازی‌ها اصلا امکانپذیر نیست و نمی‌توان از قبل نتایج را پیشگویی کرد. با این حال به دنبال این هستیم که با ارایه یک بازی هدفمند به 3 امتیاز برسیم.

سرمربی تیم صبا ادامه داد: من با توجه به مشکلاتی که صبا دارد و نیز از دست دادن چند بازیکن پیش بینی چنین روزهای سخت را در این تیم می‌کردم ولی می‌توانیم با کار و تلاش بیشتر به موفقیت برسیم. من از بازیکنان تشکر می‌کنم که با همه مشکلاتی که داریم به خوبی تمرین می‌کنند. البته در بازی‌های قبل اشتباهات تاثیرگذاری در بازی‌ها علیه ما رخ داده بود ولی امیدواریم که دیگر شاهد این مسایل نباشیم چرا که صبر و تحمل ما برای اشتباهات داوری کم شده است.

تارتار درباره شرایط تیم پرسپولیس نیز گفت: شاید کادر فنی تیم پرسپولیس شرایط مناسبی ندارد ولی این اتفاقات شاید یک شوک برای  آنها باشد. در بازی با ملوان که کادر فنی ما تغییر کرد و یک شوک داشتیم. برای این بازی هم چنین شرایطی رخ داده و امیدوارم که به سود ما رقم بخورد.

آیا صبا در لیگ ماندگار است یا خیر؟ سرمربی تیم صبا در این باره پاسخ داد: اگر در بازی‌های آینده اتفاقات عجیب و غریب مثل داوری رخ ندهد در لیگ می‌مانیم. اگر بازی‌های قبل را آنالیز کنید می‌بینید که ما کیفیت بالایی را ارایه می‌کنیم ولی به خاطر برخی مسایل نتیجه خوبی کسب نکرده‌ایم.

تارتار درباره اشتباهات دروازه‌بان صبا در دیدار قبل و امکان تعویض وی در این مسابقه گفت: ما همیشه در بازی‌های خودمان می‌گوییم که اشتباهات باید به حدقل برسد اشتباهات همیشه وجود دارند ولی اگر ادامه دار باشند تغییرات را اعمال خواهیم کرد.

سرمربی تیم صبا درباره حضور بازیکنان ایرانی در لیگ‌های عربی ییان کرد: من موافق رفتن بازیکنان ایرانی به لیگ‌های پایین‌تر نیستم چونکه به تیم ملی ما لطمه می‌زند. شاید از نظر مالی شرایط بهتر شود ولی از نظر فوتبالی باعث افت می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: تارتار ، سرمربی ، تیم ، فوتبال ، صبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار