سعداوی: برخی افراد با انگیزه‌های خاص داوران را نقد می‌کنند

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به نظر من بعضی از مربیان مدعی هستند که رسالتشان ورود نکردن به بحث داوری است، ولی این افراد با انگیزه خاص بحث‌های داوری را نقد می‌کنند.

سعداوی: برخی افراد با انگیزه‌های خاص داوران را نقد می‌کنندنعیم سعداوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره مصاحبه برخی از مربیان درباره قضاوت داوران اظهار داشت: با صراحت می‌گویم که داوران از پاک‌ترین اقشار ورزشی و فوتبالی ما هستند و ممکن است اشتباهاتی را همانند ما مربیان نیز داشته باشند، ولی باید بگویم که در هر قشری این نوع اشتباهات وجود دارد. همانطور که نظاره گر هستیم این روز‌ها برخی از افراد خاص به قشر داوران ما اعتراض می‌کنند و این مسئله برای من باعث تعجب است که چرا این افراد چنین کاری را انجام می‌دهند و از همه مهم‌تر که بعضی از مربیان علی رغم اینکه می‌گویند رسالت ما این است که نباید به بحث داوری ورود کنیم، اما در حال حاضر می‌بینیم که بحث‌های داوری را نقد می‌کنند و این قشر را زیرسوال می‌برند و معمولا این کار را در بازی‌های حساس و یا یکی، دو روز مانده به بازی‌ها انجام می‌دهند تا از این طریق همه چیز را به نفع خود تمام کنند.  
 
وی عنوان کرد: به نظر من بهتر است که بعضی از مربیان بیشتر بر روی کار خود تمرکز داشته باشند و نتیجه نگرفتن خود را به قشر زحمتکش داوری اختصاص ندهند.  
 
وی درباره وضعیت تیم عنوان کرد: شرایط تیم خوب است و تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته‌ایم و بازیکنان توانسته‌اند که به آمادگی‌های لازم دست پیدا کنند و امیدوارم با تمام قوا در بازی مقابل تیم سایپا ظاهر شویم.
 
وی بیان کرد: در بازی امروز تنها مهرداد جماعتی نمی‌تواند تیم را همراهی کند، ولی بقیه بازیکنان با تمام وجود آماده‌اند و امیدوارم بازی فوق العاده‌ای را از خود به اجرا بگذاریم و بتوانیم شکست هفته قبل را جبران نماییم.
 
سعداوی تصریح کرد: بدون شک به دنبال کسب 3 امتیاز دیدار مقابل تیم سایپا هستیم و تمام تفکر و تمرکزمان بر روی این بازی خواهد بود تا همچنان جزو مدعیان قهرمانی باقی بمانیم. مربی تیم فولاد خوزستان درباره رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و اولین بازی تیم اظهار داشت: باید بگویم که حریف ما تیم السد قطر، تیم خوبی است و از مهره‌های بسیار قابل قبولی برخوردار خواهد بود و باید تلاش کنیم که بتوانیم اولین گام را محکم و استوار برداریم و از طرفی دیگر خوشحال هستیم که در اولین بازی ما میزبان هستیم.  
 
وی در ادامه افزود: خواهش ما از مسئولین محترم این است که نگاه‌شان به باشگاه‌هایی که در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا حضور خواهند یافت، یک نگاه ملی باشد و مشکلات این تیم‌ها را از هر لحاظ از جمله حل مشکل سربازی بازیکنان حل کنند و اجازه بازی برای این بازیکنان را صادر نمایند تا آن‌ها با تلاش و قدرت بتوانند نماینده شایسته‌ای برای فوتبال کشورمان باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار