پس از پیروزی مقابل تیم ملی ایران؛

خیرآبادی: کشتی فرنگی ایران مثل بیشه‌ای است که هیچ‌گاه خالی از شیر نیست

مربی تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان گفت: با شکست تیم ملی ایران توسط فرنگی کاران آذربایجان، چیزی از ارزش‌های فرنگی کاران ایران کم نشد.

خیرآبادی: کشتی فرنگی ایران مثل بیشه‌ای که هیچ‌گاه خالی از شیر نیستجمشید خیرآبادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم ملی کشتی فرنگی ایران در حال پوست اندازی و پشتوانه سازی است و در رقابت‌های جام جهانی که یک تورنمنت درجه 2 جهان است، شکست نشانه ضعیف بودن یک تیم نیست، بلکه این موضوع نشان می‌دهد ایران برای رقابت‌های بزرگ‌تر برنامه‌های بسیاری دارد.
 
وی تصریح کرد: وقتی که تیم ایران را با ترکیب جوانی دیدم، مطمئن شدم آن‌ها برای بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو برنامه دارند. در هر صورت ما نباید همیشه به یک تیم اکتفا کنیم.
 
خیرآبادی افزود: کشتی ایران همچنان هم یکی از قدرت‌های بزرگ دنیاست و من مطمئن هستم در آینده و در رقابت‌های بزرگ‌تر نیز حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: از این پیروزی هم خوشحال هستم هم ناراحت، از این بابت خوشحالم که کار فنی خود را به نحو احسن انجام دادم و از جهتی ناراحتم چون در مقابل هموطنانم و اساتید کشتی کشور که به من همواره لطف داشته‌اند، این نتیجه را کسب کردم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار