منبع کويتی:

ترکيه گذرگاه ورود به جهان داعش است

یک منبع امنیتی کویت تاکید کرد ترکیه به گذرگاهی برای ورود به جهان داعش تبدیل شده است و اعضای داعش در مقابل دریافت این تسهیلات، مقادیر زیادی نفت با قیمت‌های بسیار پایین‌تر از قیمت بازار در اختیار تجار ترک قرار می‌دهند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از یک منبع امنیتی کویت تاکید کرد ترکیه به گذرگاهی برای ورود به جهان داعش تبدیل شده است و تاکنون ده‌ها کویتی برای مشارکت در درگیری‌های سوریه و عراق از مرزهای ترکیه وارد این دو کشور شده‌اند. 

یک منبع امنیتی کویت تاکید کرد ترکیه به گذرگاهی برای ورود به جهان داعش تبدیل شده است و تاکنون ده‌ها کویتی برای مشارکت در درگیری‌های سوریه و عراق از مرزهای ترکیه وارد این دو کشور شده‌اند. 


پایگاه اینترنتی الیوم الثامن، این منبع از وجود پایگاه‌هایی در مرزهای ترکیه و سوریه و عراق برای آموزش تروریست‌ها از جمله کویتی‌ها و اتباع کشورهای حوزه خلیج فارس و دیگر عرب‌ها و پیوستن آن‌ها به گروه‌های تروریستی در شهرهای سوریه و عراق خبر داد. 

این منبع افزود: «اعضای داعش در مقابل دریافت این تسهیلات، مقادیر زیادی نفت با قیمت‌های بسیار پایین‌تر از قیمت بازار در اختیار تجار ترک قرار می‌دهند.»

انتهای پیام/
برچسب ها: داعش ، تروریست ، کویت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار