24 تروریست داعشی به دست نیروهای ارتش سوریه به هلاکت رسیدند

24 تروریست از اعضای شبکه تروریستی داعش در حملات یگانی از نیروهای ارتش و مسلح سوریه در منطقه جزل در حومه شرقی حمص به هلاکت رسیدند.

24 تروریست داعشی به دست نیروهای ارتش سوریه به هلاکت رسیدند
به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)،‌ 24 تروریست از اعضای شبکه تروریستی داعش در حملات یگانی از نیروهای ارتش و مسلح سوریه در منطقه جزل در حومه شرقی حمص به  هلاکت رسیدند.

 نیروهای ارتش سوریه همچنین چندین دستگاه خودروی نظامی تروریستهای داعشی را به همراه سرنشینان این خودروها در اطراف چاه های شاعر در شرق حمص منهدم کردند.

همچنین پس از سیطره ارتش سوریه بر روستاهای دیر الزیتون، کفرتونا، باشکوی، تل مصیبین و حردتین در حلب، شب گذشته درگیری های شدیدی میان نیروهای ارتش سوریه و گروههای تروریستی در محور روستای رتیان در حومه شمالی حلب و در 3 کیلومتری شهرک الزهرا رخ داد.

نیروهای ارتش سوریه با پیشروی توانستند استحکامات دفاعی تروریست ها را در هم شکسته و خود را به روستای الزهرا در شمال سوریه برسانند که بیش از دو سال و نیم تحت محاصره بود.

در این عملیات 30 تروریست گروهک النصره و دیگر گروههای تروریستی در حومه حلب به دست ارتشیان سوری اسیر شدند و سرکرده لشکر الانصار وابسته به ارتش آزاد موسوم به مطیع الصالح در شهرک اورم در حومه حلب نیز به هلاکت رسید.





انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
مرگ بر داعش مرگ بر وهابیت مرگ بر صهیونیسم
آخرین اخبار