داعش تمام داروهای موجود در داروخانه‌های "تکریت" را به تاراج برد

یک منبع امنیتی در استان صلاح‌الدین گفت: گروه تروریستی داعش تمام داروخانه‌های تکریت را بستند و داروهای موجود در آن را سرقت کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "الیوم الثامن"؛ امروز پنجشنبه یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین گفت:  گروه تروریستی داعش تمام داروخانه های تکریت را بستند و داروهای موجود در آن را سرقت کردند.

این منبع افزود: عناصر این گروه تروریستی همچنین داروخانه‌های منطقه الشرقاط را نیز پلمپ کردند و داروهای موجود در آن را جهت انتقال آنها به بیمارستان‌های موصل و مداوای مجروحان خود سرقت کردند.

همچنین یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین گفت: شهرستان‌ها و مناطق مختلف تکریت تمام نیروهای نظامی خود را جهت آغاز عملیات گسترده علیه داعش و آزادسازی آن از سیطره این گروه تروریستی بسیج کرده و اشاره نمود که مواضع داعش در این مناطق به شدت بمباران شده است.

این منبع در مصاحبه با "سومریه" نیوز گفت: نیروهای نظامی در اطراف شهرستان ها و شهرهای تکریت جهت آغاز عملیات بزرگ آزادسازی این شهر از سیطره داعش به صورت گسترده گرد آمدهاند و تصریح کرد گروه‌های بزرگی از نیروهای بسیج مردمی نیز جهت شرکت در این عملیات به نیروهای امنیتی پیوسته‌اند.

این منبع که خواست نامش فاش نشود افزود: شهر تکریت و شهرستان "دور" به شدت مواضع داعش را بمباران کرده‌اند ولی هنوز میران خسارات وارده بر این گروه تروریستی مشخص نیست.


انتهای پیام/
برچسب ها: بین الملل ، داعش ، عراق ، تکریت ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار