سردار همدانی در یادواره شهدای مخابرات سپاه محمد رسول الله:

یمن تمام رژیم شاهنشاهی عربستان را به لرزه انداخت/ امروز حوزه درگیری ما مدیترانه و شاخ آفریقاست

جانشین قرارگاه امام حسین(ع) گفت: امروز یمن تمام رژیم شاهنشاهی عربستان را به لرزه انداخته است و این کشور بحرین، عراق و یا سودان نیست و خدا مزد پیروزی را می دهد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی جانشین قرارگاه امام حسین(ع) و مشاور فرمانده کل سپاه در یادواره شهدای مخابرات سپاه محمد رسول الله که در سالن بصیرت ساختمان 13 آبان برگزار شد اظهار داشت: امروز یمن تمام رژیم شاهنشاهی عربستان را به لرزه انداخته است و این کشور بحرین، عراق و یا سودان نیست و خدا مزد پیروزی را می دهد.
 
وی ادامه داد: وقتی انقلاب اسلامی به پیروزی رسید یک رژیم 2 هزار و 500 ساله را به تاریخ سپردیم و همه ملت یکپارچه در هشت سال دفاع مقدس مقاومت کردند.
 
سردار همدانی با اشاره به دوران شاهنشاهی و حق وحشی گری که آمریکا و اروپا از ایران می گرفت تاکید کرد: امام (ره)فرمود ما می خواهیم شما اقا باشید و نوکر نباشید و مستکبرین ده ها فتنه و قائله را ایجاد کردند و ما در اوایل جنگ کمبود مهمات و تجهیزات داشتیم و حتی سیم خاردار و گونی سنگر نداشتیم اما رزمندگان ما باور داشتند که پیروز می شوند و پیروز شدند.
 
مشاورفرمانده کل سپاه با اشاره به محاصره همه جانبه دشمن و کمبود امکانات در هشت سال دفاع مقدس و مقاومتی که منجر به پیروزی شد تاکید کرد: وقتی بنی صدر در آن دوران مصاحبه ای کرد که این نظام تا شش ماه دیگر سقوط می کند یک بسیجی به نام "رجایی" گفت از زمانی که فشنگمان تمام شود جنگ واقعی شروع می شود و ما در عملیات فتح المبین علی رغم تمام کمبودها با مقاومت و باور به مقاومت پیروز شدیم.   
 
جانشین قرارگاه امام حسین(ع) یادآور شد: عملیات بیت المقدس همه این شوق را داشتند که آیا خرمشهر آزاد می شود و لبخند بر لبان ملت را می بینید و شهید "محمود شهبازی" یکی از فرماندهان بود که گفت من برای رضای خدا می جنگم و وقتی یک روز قبل از آزادسازی خرمشهر وی شهید شد خداوند مزد شهادت وی را داد.   

وی گفت: در دوران دفاع مقدس یگان هایمان غنایم را از دشمن به عنوان تجهیزات می گرفتند و ما امکانات نداشتیم و در محاصره کامل بودیم اما رزمندگان باور داشتند که سرانجام کار پیروزی است.
 
سردار همدانی با اشاره به پیام امام (ره)پس از دوران دفاع مقدس و وعده در هم شکسته شدن ابرقدرت های غربی و شرقی اظهار داشت: امروز انقلاب 36 ساله شده و نظام ماندگار است و قابل برداشتن نیست و آمریکا به دنبال سقوط نظام بود که البته امروز آن ها این سخن را مطرح نمی کنند و می گویند شما دایره خود را کوچک کنید که البته اشتباه می کنند.   
 
مشاورفرمانده کل سپاه ادامه داد: چه کسی باور می کرد که امروز مرز درگیری سامرا شود و امروز مرز درگیری سامرا و بغداد بوده و همه کوچه ها پر از رزمندگان سپاه اسلام بوده که قدم می زنند فریب خوردگان خوارج که با استفاده از الگوی آمریکا می خواست بغداد را تصرف کند که البته شکست خورد.
 
جانشین قرارگاه امام حسین(ع) با اشاره به این که دشمن به دنبال این بود که مرز درگیری را پس از تصرف بغداد به شلمچه، قصر شیرین و مرز مهران بیاورد تاکید کرد: امروز مرز درگیری ما سامرا و بغداد نیست؛بلکه در شاخ آفریقا و مدیترانه است و امروز حزب الله خورشیدی درخشان است که نورافشانی می کند و اگر در امنیت کامل هستیم فرزندان شما در آن سوی مرز می جنگند.

وی یادآور شد: امروز در سوریه 150 هزار نفر در خط مقدم برای جنگ با مستکبرین آماده هستند و آموزش دیده اند.

همدانی افزود: دشمن با پایین آوردن قیمت نفت نشان داد که عقل خود را از دست داده و به دنبال این است که ایران اسلامی را به زانو درآورد؛ اما شکست خورده و فرزندان متولد شده انقلاب اسلامی امروز نگران قرارگاه مرکزی انقلاب یعنی جمهوری اسلامی ایران هستند.
 
سردار همدانی با انتقاد از مسئولین و ستودن مقاومت مردمی تاکید کرد: چرا امروز باید با آمریکا قدم بزنیم و لبخند تحویل دهیم.
 
مشاورفرمانده کل سپاه با اشاره به رهنمودهای امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب مبنی بر مقاومت در برابر زورگویان اظهار داشت: مگر انقلاب ما انقلاب داس و چکش و نان بود؛ امروز وضعیت ما نسبت به گذشته بسیار بهتر است و دیگر کسی به حرف آمریکا گوش نمی دهد.
 
جانشین قرارگاه امام حسین(ع) گفت: باید از دولت این سوال را کرد که اگر مشکل ارزی وجود دارد چرا ماشین های بالای یک میلیارد تومان وارد می کنید و امکانات لوکس وارد می شود؛ما وارثان شهدا هستیم و باید تلاش کنیم که از کاروان انقلاب اسلامی جا نمانیم.   
 
وی با اشاره به توطئه های دشمنان در سوریه و تلاش برای جدا کردن ایران و حزب الله از محور مقاومت تاکید کرد: خداوند مزد مقاومت در برابر دشمنان را می دهد.
 
سردار همدانی در پایان خاطرنشان کرد: در حادثه سوریه دشمنان انقلاب می گفتند "بشار" جنازه ای بیش نبود و شما او را احیا کردید؛اما امروز پیروزی و موفقیت از آن محور مقاومت است و باید راه امام و شهدا را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار