چرا مردان به سلامت روان بی‌توجه هستند؟

برنامه «سایبان آرامش» رادیو سلامت، یكشنبه ـ سوم اسفند ماه، به بررسی «عوارض ناشی از بی توجهی به سلامت روان در مردان» می‌پردازد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «سایبان آرامش» رادیو سلامت، یكشنبه ـ سوم اسفند ماه، به بررسی «عوارض ناشی از بی توجهی به سلامت روان در مردان» می پردازد.

مردان اهمیت کمتری به سلامت جسمی و روانی خود می‌دهند. مدیریت خشم و استرس در مردان ضعیف است و این مسائل عامل مهم بیماری های قلبی و گوارشی در آنان است. به طور كلی، مصرف مواد، استرس‌های شغلی، پرخاشگری، حالات هیجانی و اضطراب جزو شایع‌ترین اختلالات روانی در مردان است.

برنامه «سایبان آرامش» کاری از گروه سلامت روان و خانواده این شبکه رادیویی با هدف ارتقای سواد سلامت روان جامعه در بخش هایی همچون نمایش، گزارش، مصاحبه به ارائه شاخص های صحیح و اصولی سلامت روان می‌پردازد.

این برنامه یکشنبه با حضور دکتر بهنام شریعتی، روانپزشك، با موضوع «من یك مرد هستم»‌ به بحث و بررسی در مورد عوارض ناشی از بی توجهی به سلامت روان در مردان، می‌پردازد.

یادآور می شود، برنامه «سایبان آرامش» با حضور کارشناسان همه روزه از شنبه تا پنجشنبه به صورت زنده از ساعت 13:20 به مدت 40 دقیقه از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می‌شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
سلام و ارادت
لطفا با تهيه كننده ها و گوينده هاي برنامه هاي راديويي نيز گفتگو بگيريد.
باتشكر
آخرین اخبار