بهترین خصلت روابط اجتماعی را در پشت پلک صبح بشنوید

برنامه «پشت پلک صبح» شبکه رادیویی سلامت، بامداد دوشنبه، چهارم اسفند ماه با موضوع «تغییر در روابط اجتماعی» از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، ك فرد با روابط اجتماعی خوب منافع زیادی بدست می آورد. زیرا رفتار چنین فردی سبب می شود كه اطرافیان او را به سمت موفقیت سوق دهند. او اعتماد و پشتیبانی افراد را به راحتی بدست می آورد. اگر شما هم نگاهی به قدرت ارتباطات اجتماعی خود بكنید و مهارت های ارتباطی خود را بشناسید و آنها را تقویت كنید. به سمت تبدیل شدن به شخصی اجتماعی و موفق حركت خواهید كرد. برای افزایش قابلیتهای اجتماعی و تبدیل شدن به انسانی شادتر و موفق تر باید روی رفتار و زندگی خود یك بازبینی كلی انجام دهید. 

برنامه شبانگاهی «پشت پلک صبح» به سردبیری پیمان پناهی و گویندگی مصطفی مصطفوی، بامداد دوشنبه از ساعت 0:30 تا 2:30 با حضور مشایخی، جامعه شناس و موضوع «تغییر در روابط اجتماعی» به این سوال که بهترین خصلت در روابط اجتماعی چیست؟ پاسخ می‌دهد.

یادآور می شود، برنامه زنده «پشت پلک صبح» به تهیه کنندگی حسین فنایی در راستای افزایش دانش مخاطبان در حوزه سلامت و تغییر نگرش در افراد شب کار، بامداد دوشنبه ها در گروه سلامت اجتماعی شبکه رادیویی سلامت تهیه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
با سلام
از اطلاع رساني برنامه هاي رسانه ملي ممنون.