مکان های تفریحی جهان/

منطقه سرسبز و دیدنی کامرون هایلند + تصاویر

مناطق تفریحی در مالزی بسیار زیادند اما بلندی های خوش طبیعت در مالزی هم وجود دارند که می توانیم بارها حتی با دیدن عکس های آن روحیه خود را تازه کنیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، مناطق تفریحی در مالزی بسیار زیادند اما بلندی های خوش طبیعت در مالزی هم وجود دارند که می توانیم بارها حتی با دیدن عکس های آن روحیه خود را تازه کنیم.
 
منطقه تفریحی کامرون هایلند یکی از این مناطق است که امروز قصد معرفی آن را داریم.
منطقه تفریحی کامرون هایلند در کشور مالزی است و البته می توان از نزدیک ترین شهر ها به آن همین کوالالامپور را نام برد! فاصله کوالالامپور تا این منطقه سرسبز حدود ۲۲۰ کیلومتر است که میزان اتوبان های مابین این مسیر حدود ۱۵۰ کیلومتر است.
 
اگر بتوانید با اتومبیل شخصی یا کرایه ای این مسیر را طی کنید بسیار لذت خواهید برد چرا که مسیر و جاده این محل بسیار زیباست و می توان گفت حال و هوای جاده های شمالی خصوصا چالوس را دارد.
 
هر چه مسیر را به این بلندی ها بیشتر طی کنید برودت هوا بیشتر می شود و شما احساس سرمای بیشتری خواهید کرد. پس لباس های گرم همیشه برای فرزندانتان و خودتان به همراه داشته باشید.
اگر قصد استراحت بین راهی داشتید به یک آبشار زیبا می رسید که حتما باید پیاده شوید و ا نزدیک آن را ببینید.
 
اگر شب قصد اقامت در این منطقه دارید باید پتو به همراه داشته باشید و به خیال خنک بودن هوا دچار سرما نشوید. از سمتی هم شما می توانید در مکان های مهمان پذیر این محل اقامت داشته باشید.
شهر رینگلت در این مسیر وجود دارد که می توانید از مناظر چای آن لذت کافی را ببرید.
 
از سمت دیگر، می توانید مزارع توت فرنگی را در کامرون هایلند مشاهده کنید و از فضای زیبا و سبز و قرمز آن لذت ببرید. البته اگر فصل برداشت توت فرنگی به این مکان بروید.
 
در مزارع توت فرنگی می توانید خودتان با پرداخت هزینه ای اقدام به چیدن توت فرنگی کنید و از محیط لذت ببرید! کسانی که به دیدن این منطقه رفته اند عموما می گویند که یک روز کامل را در این مزارع سپری کرده ایم اما برای اقامت بهتر است که به شهر برینگ تاون بروید که هم هتل های خوبی دارد و هم مزارع توت فرنگی زیادی در آن می توانید ببینید.
 



انتهای پیام/
منبع:agencytravel.ir
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار