تقدیر حماس از نبیل العربی برای حمایت از گردان‌های قسام

سخنگوی حماس از سخنان دبیرکل اتحادیه عرب مبنی بر اینکه گردان‌های قسام گروهی تروریستی نیستند، تقدیر کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه خبری "الرساله نت" در پی سخنان "نبیل العربی"، دبیرکل اتحادیه عرب مبنی بر اینکه گردانهای قسام، شاخه نظامی حماس، گروهی تروریستی به حساب نمی آیند، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از سخنان نبیل العربی تقدیر کرد.

"سامی ابوزهری"، سخنگوی حماس در سخنانی گفت: ما امیدواریم که این اظهارات سبب توقف تحریک برخی رسانه های مصری علیه مقاومت اسلامی فلسطین شود.

ابوزهری همچنین از مقامات مصر خواست تا مسئولیت خود را در برابر نوار غزه و در چهارچوب نقش ملی مصر در برابر مسأله فلسطین، از طریق بازگشایی گذرگاه رفح به انجام برسانند.

گفتنی است، نبیل العربی دبیر کل اتحادیه عرب در گفتگو با روزنامه الحیات چاپ لندن گفته بود که وی با "خالد مشعل" رئیس دفتر سیاسی حماس در زمان جنگ غزه ارتباط دائم داشته و همچنین اعلام کرده بود که گردانهای قسام گروهی تروریستی نیستند.

همچنین شایان ذکر است که پیشتر، دادگاهی در مصر، گردانهای عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس را تروریستی قلمداد کرده بود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
از مسئولین حماس می خواهم دهن بین نباشند همین اتحادیه عرب که خود انها هم می دانند در جهت اهداف اسراییل و امریکا کار می کنند ولی بدلیل شرایط خاص یا فریب افکار عمومی بعضی حرفها را می زنند که بذارید بزنند ولی از انها حمایت نکنید که بعدا پشیمان می شوید ایا قریب 60 سال هنوز برای شما روشن نشده که انها هیچ اعتقادی به ملت و ارمان فلسطین ندارند
آخرین اخبار