لیبرمن: دور چهارم جنگ با حماس در راه است

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در جریان سخنرانی انتخاباتی ضمن انتقاد از نتانیاهو گفت: نبود تصمیم گیری سبب آغاز دور چهارم جنگ با حماس خواهد شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه یدیعوت آحارونوت، "آویگدور لیبرمن" وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در جریان سخنرانی انتخاباتی ضمن انتقاد از نتانیاهو گفت: ناتوانی در تصمیم گیری بزرگترین مشکل ما محسوب می شود.مهمترین مشکل ما این است که وزارتخانه های ما نمی توانند به خوبی تصمیم گیری کنند.هزینه های مسکن رو به افزایش است زیرا ما در تصمیم گیری در وزارت خانه اقتصاد ناتوانیم.

وی افزود:در زمان عملیات "لبه محافظ" پس از 50 روز نبرد ما باید حماس را نابود می کردیم اما این علامت مشاهده نشد.مشکل در نبود تصمیم گیری بود.شما همیشه نمی توانید در یک جا بمانید و خود را سازماندهی و بازسازی و تصمیم گیری کنید. نبود تصمیم گیری سبب آغاز دور چهارم جنگ با حماس خواهد شد. 

در این حال "زهاوا گالان" از نمایندگان کنست رژیم صهیونیستی هم گفت: سخنرانی آتی نتانیاهو به روابط بین اسرائیل و آمریکا آسیب وارد می کند.این موضوع همچنین به توانایی اسرائیل هم برای بازی در قلمرو ایران و هم در لابی اسرائیل ضربه وارد می کند.

وی افزود:مثل همیشه نخست وزیر نتانیاهو روابط خود را با جهان قطع کرده است و به بی احترامی به تمامی جهان و توجه تنها به خود ادامه می دهد.پافشاری وی برای سخنرانی در کنگره ،کنفرانس آیپک را گروگانی در منازعات خود بدل کرده است و آسیب غیر قابل جبرانی حمایت آمریکا از اسرائیل وارد می‌کند.



انتهای پیام./.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار