نتانیاهو: انتقام حمله هفتم اکتبر را از حماس می‌گیریم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از ادامه عملیات در غزه به تلافی حمله هفتم اکتبر خبر داد.

یک هفته است که از حملات رژیم صهیونیستی به رفح، جنوبی‌ترین منطقه در نوار غزه می‌گذرد و آمریکا و کشور‌های غربی گرچه پیش‌تر انجام چنین عملیاتی را خط قرمز خود معرفی کرده اند، اما اکنون در برابر توحش تل آویو سکوت کرده و در حال نظاره نسل کشی فلسطینیان هستند. علی رغم هشدار‌های جامعه بین المللی، مقامات صهیونیست بر ادامه حملات در این باریکه تاکید دارند. 

به گزارش الجزیره، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) بر ادامه عملیات در غزه تاکید کرد. 

نتانیاهو که در مراسم یادواره کشته شدگان حمله هفتم اکتبر سخن می‌گفت، اعلام کرد: عملیات نظامی در رفح متوقف نخواهد شد. ما اسرای اسراییلی در بند حماس را حتی برای یک لحظه فراموش نکرده ایم. ما تمامی این اسرا را زنده یا مرده از دست حماس آزاد کرده و به خانه باز خواهیم گرداند. 

وی در ادامه مدعی شد: ما به ادامه بمباران غزه ادامه خواهیم داد. جنایتکاران و حامیان آنها اکنون در حال متحمل شدن تسلط ما بر این باریکه هستند. ما به حملات خود به غزه تا زمانی که رژیم تروریستی حماس سقوط کند، ادامه خواهیم داد. 

نتانیاهو که با تشویق راستگرایان صهیونیست مواجه شده بود، مدعی شد: ما در حال گرفتن انتقام از عاملان حمله هفتم اکتبر هستیم. ما تا آخرین نفر آنها را خواهیم کشت. ما دستان آنها را قطع خواهیم کرد تا دیگر نتوانند دستان خود را بر روی اسراییل بلند کنند. 

نتانیاهو که حزب متبوعش، حزب لیکود از احزاب راستگرا در سرزمین‌های اشغالی محسوب می‌شود به دلیل مواضع وحشیانه خود در میان راستگرایان افراطی مقبولیت زیادی دارد. عدم پذیرش کشور مستقل فلسطین، ادامه شهرک سازی‌های در کرانه باختری و عدم مصالحه با تشکیلات خودگردان فلسطین از مهمترین ویژگی‌های حزب لیکود محسوب می‌شود که صهیونیست‌های افراطی را به خود جلب کرده است.

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
نتان یاهو در حال پیاده کردن طرح فرار از معرکه میباشد ومقصر را کابینه جلوه دهد تا بتواند جان سالم خود را نجات دهد خیلی مواظبش باشید این باید توسط افراد کابینه دستگیر و محاکمه شود سازمان ملل قول داده اگر هرکدام از افراد کابینه در دستگیری وتحویل آن اقدام کند در مجازاتشان تخفیف داده خواهد شد
آخرین اخبار