حاشیه های انتخابات هیئت فوتبال تهران:

شیرازی رئیس هیئت فوتبال استان تهران شد

حبیب‌الله شیرازی برای 4 سال دیگر به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان تهران انتخاب شد.

شیرازی رئیس هیئت فوتبال استان تهران شدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران انتخابات هیئت فوتبال تهران در حالی که قرار بود امروز پس از به تعویق افتادن از ساعت 10صبح آغاز شود اما به خاطر مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران(نژاد فلاح و گرشاسبی) تا ساعت 14به تاخیر افتاد.

قرار بود 7 کاندید در این انتخابات حاضر باشند که فقط 3 نفر به مجمع آمدند؛ شیرازی، گودرزی و محمودی نفراتی هستند که برای برعهده گرفتن ریاست هیئت منتظر رای اعضای مجمع هستند.

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال قبل از آغاز مراسم در جمع خبرنگاران گفت:‌ انتخابات هیئت تهران با استان‌های دیگر برای ما تفاوتی ندارد، این بار یک سال به تاخیر افتاد دلیلش هم این بود که مدیر کل وزارت ورزش استان تهران با برگزاری آن موافقت نداشت، در نهایت 20 روز قبل موافقت خود را اعلام کردند و ما نیز اقدامات لازم برای برگزاری را انجام دادیم.

وی ادامه داد:‌ شیرازی در طول 5 سال که ریاست این هیئت را بر عهده داشت کارش را به خوبی انجام داد البته اعضای مجمع  حق دارند به هر گزینه‌ای که فکر می‌کنند بهتر از شیرازی است رای بدهند.

کفاشیان خاطر نشان کرد:‌ ما حامی شخص خاصی نیستیم اما به طور قطع هرکس که بر انتخابات کاندید شده است، صلاحیت کافی را نیز داشته است، شناخت خاصی از کاندیدها ندارم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره حاشیه‌هایی که پیرامون شیرازی وجود دارد گفت: در خصوص شایعه‌هایی که پشت رئیس فعلی گفته میشود باید بگویم که هر کس گفته‌ یا ادعایی را مطرح می‌کند باید اسناد آن را نیز ارائه دهد.

*میرزا آقا بیگ: از چیدمان انتخابات راضی نیستم

حسن میرزا آقا بیگ نماینده اداره کل ورزش وجوانان استات تهران در انتخابات هیئت فوتبال این استان اظهار کرد: ‌من کاملا مخالف این ساختار انتخابات هستم این چیدمان فدراسیون است و ما از آن راضی نیستیم. امیدوارم نفراتی که در راس هیئت تهران قرار می‌گیرند بتوانند شرایط مناسب و تغییراتی را که ما مد نظر داریم ایجاد کنند.

وی با صراحت اعلام کرد: من صد در صد می‌گویم که گزینه‌ای رای می آورد که مدنظر فدراسیون فوتبال خواهد بود.

*طالب‌لو با 20دقیقه تاخیر آمد

وحید طالب‌لو دروازه بان تیم فوتبال استقلال به عنوان نماینده ورزشکاران در انتخابات هیئت فوتبال حضور دارد وی با تاخیر 20دقیقه ای به این مراسم رسید.

**انصراف ابوالقاسم‌ پور از مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال تهران

بهنام ابوالقاسم‌پور از مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان تهران انصراف داد.

بهنام ابوالقاسم‌پور در جمع خبرنگاران گفت: به دلیل اینکه شیرازی از قبل به عنوان رئیس هیئت استان انتخاب شده از انتخابات انصراف می‌دهم زیرا در شان خودم نمی‌بینم که در این انتخابات شرکت کنم.

**شیرازی رئیس هیئت فوتبال استان تهران شد

حبیب‌الله شیرازی برای 4 سال دیگر به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان تهران انتخاب شد.

انتخابات هیئت فوتبال استان تهران امروز یکشنبه برگزار شد که بر اساس رای گیری صورت گرفته، حبیب‌الله شیرازی با 47 رای از 49 رای اخذ شده بار دیگر به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان تهران انتخاب شد.

لازم به ذکر است که در این انتخابات 7 کاندید حضور داشتند که 4 نفر از آنها شرکت نکردند و 2 نفر نیز انصراف دادند.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار