برف و کولاک شدید؛

امدادرسانی به 350 نفر گرفتار شده در برف و کولاک / افت شدید دما در اردبیل

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: به 350 نفر گرفتار شده در برف و کولاک امدادرسانی شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ بهرام غیبی با اشاره به نجات جان ۳۵۰ نفر از گرفتار شدگان طی روزهای گذشته افزود: در ۲۴ ساعت اخیر جمعیت هلال احمر با چهار تیم عملیاتی، ۱۳ نفر نجاتگر و سه دستگاه آمبولانس به افراد گرفتار شده در برف و کولاک امداد رسانی کردند.

غیبی گفت: ۱۹ تیم عملیاتی، ۶۸ نفر نجاتگر، ۱۹ دستگاه آمبولانس و هشت ست نجات در محورهای مواصلاتی استان اردبیل آماده کمک رسانی به هموطنان هستند.

افت شدید دما در استان اردبیل

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: موج شدید سرما طی روزهای آینده در اغلب نقاط استان پیش بینی می شود.

علی دولتی مهر افزود: از امروز از شدت بارش ها کاسته می شود و همزمان با کاهش بارشها موج شدید سرما و افت قابل توجه دما تجربه خواهد شد.

وی تاکید کرد: دمای هوا به شدت کاهش می یابد و در برخی نقاط استان حتی به ۲۰ درجه زیر صفر نیز خواهد رسید.

تعطیلی مدارس در استان اردبیل برای سومین روز متوالی

تعطیلی مدارس برای سومین روز متوالی به دلیل بارش برف و برودت و سردی هوا، بار دیگر دانش‌آموزان اردبیلی را خوشحال کرد.

براساس اطلاعیه آموزش و پرورش استان اردبیل، مدارس شهرها و مناطق اردبیل، ارشق، انگوت، جعفرآباد، سرعین، گرمی، لاهرود، مشگین‌شهر، نمین، نیر و هیر در تمامی مقاطع در سری صبح در چهارمین روز از اسفندماه تعطیل شدند.

لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان اردبیل

کارشناس مرکز مدیریت راه های استان اردبیل گفت: دوربین های کنترلی نشان می دهد محورهای ارتباطی پنج شهرستان در اردبیل به شدت لغزنده است.

کرامت حمزه نیاری افزود: علی رغم نمک پاشی و برف روبی در سایر محورها سطح جاده ها پوشیده از برف بوده و تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی تاکید کرد: مسافران از انجام سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند و در صورت اقدام به سفر رانندگان باید تجهیزات لازم زمستانی را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.