برف شادی وغم؛

برف مهمانی که خاطرات خوش و بدی را در اردبیل از خود به جای گذاشت

بارش شدید برف که از جمعه شب در اردبیل آغاز شده بود علاوه بر تعطیلی 4روزه مدارس استان دستخوش حوادث بد وخوب بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ به گفته راهداری استان اردبیل درپی بارش 3روزه برف به 479 نفر گرفتاردرکولاک وبرف در جاده های کوهستانی اردبیل امداد رسانی شد.

ماموران راهداری وپلیس راه وهلال احمر از همان لحظات شروع برف در جاده‌های مواصلاتی و کوهستانی استان آماده خدمات رسانی به مسافران و رانندگان گرفتار شده در کولاک بودند وبه طور شبانه روزی در آماده باش کامل به سر می‌بردند.

بازگشایی 90درصد راه های روستای اردبیل

به گفته مدیر کل راه وشهرسازی استان در اثر بارش برف که بسیاری از جاده‌های روستایی استان بسته شده بود باتلاش ماموران راهداری 90درصد راه های روستایی بازگشایی و بقیه تا ظهر امروز بازگشایی می‌شود.

بارش برف که بیشترین آن در شهرستان گرمی با74سانتی متر بود علارغم خوشحالی کشاورزان راه 250 روستای شهرستان گرمی را مسدود کرد.

بارش شدید برف همچنین راه 100 روستایی مشگین شهر را مسدود کرد که با همت ماموران راهداری این شهرستان این راه‌ها بازگشایی شده است.

جان باختن 8نفر در جاده های اردبیل در اثر لغزندگی جاده‌ها

به گزارش پلیس راه استان اردبیل در پی بارش شدید برف و لغزندگی جاده‌های استان و به دلیل بی احتیاطی 8 نفر از هموطنان‌مان در جاده‌های گرمی و مشگین شهر جان خود را از دست دادند.

علارغم هشدار پلیس راه استان درمورد تجهیز خودروها به زنجیر چرخ و رعایت موارد ایمنی توسط رانندگان متاسفانه باز هم بی‌احتیاطی حادثه‌های تلخی را درجاده‌های اردبیل رقم زد.

شنای مرد یخی مشکین شهری در آب سرد

علارغم برودت شدید هوا و بارش برف مرد یخی مشگین شهری باشنا در رودخانه سرد و یخی حیرت همگان را برانگیخت.

این مرد مشگین شهری ساعاتی طولانی در زیر بارش برف به آب تنی و شنا پرداخت و در پی ثبت رکورد خود در کتاب گینس بود.

نجات مادرباردار و تولد نوزاد خوش یمن

در پی بارش برف و بسته شدن جاده یکی از روستاهای سرعین ما در باردار سرعینی باهمت ماموران اوژانس به بیمارستان انتقال داده شد و تولد فرزندش در این برف خوشحالی را به جمع این خانواده باز گرداند.

افزایش 47درصدی بارش برف وباران دراردبیل

به گزارش سازمان هواشناسی بارش برف و باران امسال در اردبیل 271 میلی متر بوده و نسبت به سال گذشته 47 درصد افزایش داشته است.

برف مهمان 3روزه اردبیل دستخوش حوادث تلخ و شادی بود که امیدواریم برف بعدی خاطرات خوشی را برای هموطنانمان داشته باشد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: اردبیل ، بارش ، برف ، خاطرات ، خوش ، بد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.