سالن سایه هنوز بوی رنگ می‌دهد

بوی رنگ سالن سایه نمایش "کابوس شب نیمه آذر" را تحت شعاع خود قرار داده بود.

به گزارش خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران؛ شب گذشته نمایش "کابوس شب نیمه آذر" به کارگردانی علی کشوری و نویسندگی ایوب آقاخانی در تالار تازه بازسازی شده سایه به اجرا رفت درواقع اجرای این نمایش با افتتاح سالن سایه همراه بود، اما استقبال چندانی از بازگشایی تالار سایه نشده بود و حتی مسئولان تئاتر شهر نیز هنگام افتتاح نمایش و سالن حضور نداشتند البته ناگفته نماند نمایش با نیم ساعت تاخیر هم شروع شد.

به محض اینکه وارد سالن شدیم چنان بوی رنگی پیچید که انگار رنگ کاری همین دیشب به پایان رسیده بود و تماشاگران از بوی رنگ به سرفه افتادند و همه به گونه ای تا پایان نمایش از سرمای سالن و بو رنگ اذیت شده بودند.

سالن سایه به طور کامل تغییر کرده و این سالن سه سویه شده و نمایشگری بر روی سقف نصب شده است و به نظر می‌رسید فضا برای مخاطب محدودتر شده اما بیشترین فضا متعلق به گروه نمایشی بود، همچنین صندلی های سالن بدون ردیف و شماره بود و تماشاگران نمی‌توانستند جایگاه خود را پیدا کنند اما دیشب راهنمایی از گروه نمایشی حضور داشت که تماشاگران را راهنمایی می کرد.

اجرای فوق العاده‌ی نمایش "کابوس شب نیمه آذر" شب گذشته تنها فاکتوری بود که تا حدودی حواس مخاطبان را از بوی رنگ پرت می‌کرد.

علی کشوری اولین تجربه کارگردانی خود را در عرصه نمایش شب گذشته به روی صحنه برد و نمایشنامه و بازیهای بی نظیر بازیگران نشان داد که کشوری اینده ای روشنی در عرصه تئاتر خواهد داشت.

شاید همه از قصه شهادت شهید کشوری مطلع باشند اما پرداختن به خانواده شهدا از زبان فرزند شهیدش حسی ملموس تر است.

نمایش "کابوس شب نیمه آذر" دوباره کابوس شبها و سختی های خانواده ی شهدا را به کسانی که فراموش کردند یادآوری میکند.

از حق که نگذریم بازیگران نمایش "کابوس شب نیمه آذر" همچون پویا امینی و جلیل فرجاد از نکات مثبت دیگر این نمایش بودند.

گفتنی است "کابوس شب نیمه آذر" به کارگردانی علی کشوری و نویسندگی ایوب آقاخانی هرشب ساعت 19 در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر اجرا می شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار