توکلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

خودمان بازدارنده ارتکاب دوپینگ هستیم/هشدارهای لازم را به ملی پوشان جوان داده‌ایم

سرمربی تیم ملی وزنه برداری جوانان گفت: ملی پوشان جوانان امروز به محل اردو می‌آیند و چهارشنبه تمرینات را آغاز می‌کنیم.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: چهارشنبه تمرینات را آغاز می‌کنیم. در حال حاضر نیز با وایبر با وزنه برداران در تماس هستم، زیرا برنامه‌ها را از این طریق به اطلاعشان می‌رسانم و با تماس تلفنی نیز از وضعیتشان آگاه می‌شوم.  
 
وی در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید این وقفه که ایجاد شد به تیم ضربه بزند، بیان کرد: باید به باشگاه هایمان فکر کنیم و با شرایطی که اکنون داریم، کنار بیاییم. باید از شرایط موجود ‌‌نهایت استفاده را ببریم و اتفاق‌هایی که به وجود آمده و در آینده هم ایجاد می‌شود، بستگی به نظر مدیریت دارد.  
 
وی با اشاره به اینکه سال گذشته این وقفه باعث شد تعدادی از وزنه برداران دوپینگ کنند، گفت: امسال به دلیل اینکه سمابقاتمان خردادماه برگزار می‌شود و ۳ ماه فرصت داریم در این مقطع زمانی اردوهایی که داشتیم بد نبود و می‌توانست شرایط بهتر هم باشد، اما قبل از عید بحث کنترل دوپینگ را انجام می‌دهیم بین تیم جوانان که با مشکل روبرو نشویم.  
 
وی در ادامه بیان کرد: جوانان نسبت به نوجوانان پخته‌تر هستند و از خیلی مسائل آگاه هستند، اما با این وجود ما هشدار‌ها را داده‌ایم و خودمان عامل بازدارنده‌ایم که مشکلی ایجاد نشود و در ‌‌نهایت تمام وضعیت را با کنترل دوپینگ نظارت می‌کنیم و به این مسئله توجهی نمی‌کنیم که ملی پوش چه صحبت‌هایی کرده است؛ آیا واقعیت‌ها را گفته است یا نه و بیشتر به این نکته تکیه می‌کنیم که در آزمایش دوپینگ مشکلی ایجاد نشود. از فدراسیون پزشکی هم قطعا می‌خواهیم وزنه برداران را کنترل کند.  
 
توکلی در خصوص برنامه‌های تیم ملی جوانان وزنه برداری در تعطیلات نوروز تصریح کرد: ورزشکاران هفته اول نوروز را به مرخصی می‌روند و بعد از آن تمرینات را آغاز می‌کنند و با توجه به شرایط و بحث مدیریت با فدراسیون هم هماهنگ می‌کنم که در تعطیلات هم تمرین داشته باشیم و فقط هفته اول را به وزنه برداران مرخصی بدهیم که دیداری با خانواده داشته باشند و بعد از آن اردوهای مداوم تری را برگزار می‌کنیم.  
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: بعد از تعطیلات نوروزی به صورت مداوم تا زمان مسابقات تمرین می‌کنیم که نتیجه خوبی در رقابت‌ها به دست بیاوریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار