سرپرست فرماندهی مهندسی نزاجا گفت : فرماندهی مهندسی گام‌های بلندی را برداشته و به واسطه ابتکارات و خلاقیت‌ها و با بهره‌گیری از تجربه مهندسین پیشکسوت ساختمانی دستاوردهای بی‌بدیلی را خلق کرده است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران ؛ سرهنگ "ابوالفضل فراهانی" سرپرست فرماندهی مهندسی نزاجا در مراسم بزرگداشت روز مهندس که در تالار فرماندهی مهندسی نزاجا برگزار شد، اظهار داشت: فرماندهی این نیرو با داشتن 250 پروژه مسئول مطالعه و طراحی و نظارت یگان‌های تابعه را به عهده داشته است.

وی ادامه داد: در سالی که توسط مقام معظم رهبری سال اقتصاد و فرهنگ نامیده شده، فرماندهی مهندسی گام‌های بلندی را برداشته و به واسطه ابتکارات و خلاقیت‌ها و با بهره‌گیری از تجربه مهندسین پیشکسوت ساختمانی دستاوردهای بی‌بدیلی را خلق کرده است.

سرپرست فرماندهی مهندسی نزاجا در پایان با اشاره به سخنان امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نزاجا درباره این که هیچ بن‌بستی برای مهندس وجود ندارد؛ یا راهی را پیدا می‌کند و یا راهی را خواهد ساخت، خاطرنشان کرد: سرپرستی فرماندهی مهندسی با ارتباط و تعامل سازنده با قرارگاه پنجگانه و تأمین خواسته‌های منطقی کلیه یگان‌ها انجام ساخت و ساز و تعمیرات اساسی را به عهده داشته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار