مکان‌های تفریحی جهان/

«کلادو» مشهورترین پارک جنگلی هند + تصاویر

این روزها پارک‌های زیبا و توریستی شهرهای مهم دنیا صرفا محل احداث مکان‌هایی برای استراحت به وسیله درخت نیست بلکه سعی شده حیات وحش هم کمی در این پارک‌ها گنجانده شود تا به نحوی توریست‌ها پارک‌ها را بیشتر به خاطر بسپارند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، این روزها پارک های زیبا و توریستی شهرهای مهم دنیا صرفا محل احداث مکان هایی برای استراحت به وسیله جد درخت و … نیست! بلکه سعی شده حیات وحش هم کمی در این پارک ها گنجانده شود تا به نحوی توریست ها پارک ها را بیشتر به خاطر بسپارند و بازدید کنندگان تجربه ای متفاوت و لذت بخش داشته باشند.

هند همانطور که می دانید کشور ۷۲ ملت است و توانسته جاذبه های زیادی را که عموما بین المللی هم هستند در خود جای دهد. حتی پارک های آن جا هم کمی متفاوت است. شهر آگرا یکی از توریستی ترین مکان ها در هند شناخته شده است.

در میان جاذبه های دیدنی این مکان، پارک ملی زیادی وجود دارد که کلادو مشهور ترین آن هاست و در لیست برترین دیدنی های هند و اگرا محسوب می شود.

جذبه پارک دیدنی کلادو نه تنها به بافت گیاهی زیبا و بکر آن است بلکه می توان گفت مهم ترین علت دیدن از این پارک پرنده هایی است که محیط را بسیار طبیعی و جذاب تر کرده اند.

در این بخش از آگرا محل نگهداری گونه هایی از پرندگان است که به احتمال زیاد از جای جای دنیا جمع آوری شده اند و به هر طریقی که شده قصد حفظ نسل آن ها را دارند چرا که این پرنده ها که بالغ بر ۲۳۶ نوع هستند در حال انقراضند و کمیاب شده اند.

در کنار برکه های زیبا پرندگان در کنار هم در حال زندگی هستند و شما نیز با دیدار از آن ها می توانید کمیاب ترین گونه های جانوری را ببینید.

این پارک برای حفاظت از پرندگان قاعده و مقررات خاص خود را دارد. از نظر اهمیت پارک کلادو، باید بگوییم که این پارک در ۱۹۷۱ به عنوان منطقه حفاظت شده معرفی شد تا از آسیب های انسانی دور بماند اما اهمیت این پارک در همین جا ختم نشد بلکه در لیست آثار یونسکو به ثبت رسید.

در این محل نه تنها پرندگان بلکه حیوانات دیگری نظیر آهو و گوزن و گونه های اهلی و وحشی زندگی می کنند.




انتهای پیام/
منبع:agencytravel.ir
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار