ادعای جالب سرمربی سواتهمپتن؛

بازیکنان یونایتد از فن خال می ترسند

رونالد کومن سرمربی باشگاه سواتهمپتن بر این باور است که بازیکنان باشگاه منچستر یونایتد به شدت از لویس فن خال می ترسند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رونالد کومن سرمربی باشگاه سواتهمپتن که در این فصل با این تیم لیگ برتری بسیار خوب ظاهر شده است،16 سال پیش در باشگاه بارسلونا دستیار فن خال هلندی بود ادعای جالبی در خصوص این سرمربی هلندی دارد.

وی بر این باور است که بازیکنان منچستریونایتد از وی می ترسند چرا که فکر می کند او به همه امور آگاه است.

وی در این خصوص گفت: وقتیکه شما فن خال را به خانه می آورید در واقع به نوعی کیفیت را به خانه خود آورده‌اید اما شما کی را آورده‌اید که عده ای فکر می کنند او به همه امور آگاه است و همین مسئله باعث ایجاد برخورد تصادف ها ی شود، تفاوت های زیادی بین من و او در مربیگری وجود دارد، من پس از جام جهانی 1998 در بارسلونا دستیار بودم. چیزهای بسیار زیادی از او یاد گرفتم در واقع او بازیکنان با شیوه کاملا متفاوتی از من هدایت میکند و من عادت ندارم مانند فشار زیاد زیادی روی شانه بازیکنان قرار دهم. وقتی که فن خال را در تیم دارید این حقیقت به وجود می آید که در تیم رعب و وحشت خواهد داشت، بازیکنان از لویس فن خال ترس خواهند داشت و این اصلا خوب نیست.

گفتنی است، باشگاه منچستر یونایتد با باشگاه سواتهمپتن تنها یک اختلاف امتیاز دارد در جائیکه یونایتدی‌ها در جدول با 47 امتیاز چهار و سواتهمپتن با 46 امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار