نژاد فلاح با مهدی چمران، علیرضا دبیر و حبیب کاشانی دیدار کرد

دیدار نژاد فلاح با مهدی چمران، علیرضا دبیر و حبیب کاشانیمحمد حسین نژادفلاح صبح امروز با مهدی چمران، حبیب کاشانی و علیرضا دبیر در شورای شهر تهران دیدار کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ محمد حسین نژاد فلاح صبح امروز در نشست‌هایی با رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران و مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس و خزانه‌دار شورای شهر درباره مسائل ورزش تهران و شرایط باشگاه پرسپولیس دیدار و گفتگو کرد.

نژاد فلاح در این ارتباط گفت: باشگاه پرسپولیس در کنار آنکه سرمایه فوتبال ایران است، برای شهر تهران سرمایه‌ای ورزشی و معنوی به حساب می‌آید. تاثیرگذاری اجتماعی و فرهنگی تیم‌های بزرگ و پرطرفدار مطلبی است که مورد اختلاف نیست. طبعا شورای شهر و شهرداری تهران که روی کوچکترین مسائل شهر حساسیت دارند به سرمایه‌ای مثل باشگاه پرسپولیس نیز توجه می‌کنند. ضمن آنکه پرسپولیس در حال حاضر به عنوان نماینده فوتبال ایران و تهران در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد. در جلساتی هم که با آقایان؛ مهدی چمران و علیرضا دبیر داشتم مطالب درباره مشکلات باشگاه را مطرح کردیم که قول مساعدت دادند.

وی همچنین درباره دیدار با حبیب کاشانی خاطرنشان کرد: این دیدار دو جنبه داشت. کاشانی از یک سو عضو شورای شهر تهران هستند و از جانب دیگر در عرصه مدیریت باشگاه، پیشکسوت به حساب می‌آید.

با توجه به این مساله و تجارت ایشان که از مدیران موفق بوده‌اند با ایشان دیدار کردم تا هم رخصت بگیرم و هم از مشورت‌های ایشان استفاده کنیم.

محمد حسین نژادفلاح که پیش از این دیداری هم با محمد رویانیان داشته است، در پایان تصریح کرد: پرسپولیس خانواده‌ای بزرگ است و من باز هم از همه بزرگان این باشگاه رخصت می‌خواهم و امیدوارم با بهره‌گیری از تجارب این بزرگواران بتوانیم از مشکلات پرسپولیس کاسته و هوادارانمان را شاد کنیم.
انتهای پیام/
برچسب ها: نژادفلاح ، چمران ، دیدار ، دبیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار