اظهار نظر پرسپولیسی‌ها درباره بازی با لخویا

تیم فوتبال پرسپولیس ایران امروز در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اولین بازی خود را با تیم لخویای قطر انجام خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در چارچوب اولین هفته از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا امروز تیم فوتبال پرسپولیس تهران به مصاف لخویای قطر خواهد رفت.
 
نظرات پرسپولیسی‌ها را در مورد این بازی حساس جویا شدیم.
 
**عابدزاده: امروز، روز هواداران پرسپولیس است/آسیا 2 سال بود که پرسپولیس را ندیده بود

گلر افسانه‌ای پرسپولیس در دهه 60 گفت: آسیا 2 سال بود که پرسپولیس را ندیده بود و الان دوباره این تیم را می‌بیند.

 احمدرضا عابدزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بعد از 2 سال که پرسپولیس توانست به لیگ قهرمانان راه یابد باید با شرایط بهتری رهسپار این مسابقات می شد اما افسوس که مشکلات مدیریتی و فنی باعث شد که تیم پرآوازه پرسپولیس از روزهای خوب خود فاصله بگیرد.
 
عابدزاده در ادامه عنوان کرد: به هر حال در این روزهای حساس به صلاح نیست که در مورد تغییر کادر فنی صحبت کنیم وبا اینکه بخواهیم تغییرات فنی را رسانه ای کنیم باید همه چیز را بعد از لخویا  قطر بگذاریم در حال حاضر همه از کادر فنی باید حمایت کنیم.
 
دروازه بان سابق پرسپولیس تصریح کرد:به هر حال مسئولان بعد دز این بازی و در فرصت مناسب باید تصمیمات مبنی بر تغییر را عملی کنند من از هواداران درخواست می کنم که ضمن حمایت از تیم و مربیان 90 دقیقه تیم خود را تشویق کنند تا بعد از این بازی پشیمان نشویم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: در واقع امروز، روز هواداران است همچنین از هواداران پرسپولیس می خواهم که برای تماشای بازی پرسپولیس لخویا به ورزشگاه آزادی بیایند.
 
**نورمحمدی: منتظر بر افراشته شدن پرچم سرخ در آزادی هستیم
مدافع میانی پرسپولیس ضمن دعوت از هواداران و حضور در ورزشگاه آزادی از آنها خواست 90 دقیقه تمام پرسپولیس را تشویق کنند تا روحیه مضاعفی به بازیکنان منتقل شود.
نور محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: همه بازیکنان در تمرینات از پیروزی برابر لخویا سخن می‌گویند و من قول می‌دهم اگر حمایت هواداران همراه این انگیزه و انرژی شود لخویا که سهل است، هیچ تیمی در آسیا حریف نخواهد بود.
 
نور محمدی در ادامه عنوان کرد: در تمرینات روی نقاط ضعف و قوت لخویا کار کردیم و به شناخت خوبی از این تیم دست باختم و مطمئن هستیم با وجود قدرتی که این تیم قطری دارد حریف انگیزه هواداران ما نخواهد شد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: امید.ارم فردا هواداران پرسپولیس با پیراهن سرخ و پرچم به آزادی بیایند و تیم محبوشان را تشویق کنند تا همگی دست به دست هم خط بطلان بر ناکامی‌ها بکشیم.
 
**پیروانی: همه تیم های آسیایی از نام پرسپولیس هراس دارند
مدافع سابق پرسپولیس در خصوص بازی پرسپولیس مقابل لخویا قطر گفت: همه پرسپولیی‌ها آرزوی دیدن روزهای خوشی پرسپولیس را دارند.
افشین پیروانی، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اگر پرسپولیس به این روز افتاده دلایل متعددی دارد که همه از آن مطلع هستند اما، برای آسیا پرسپولیس نام بزرگی است که همواره تیمها از آن هراس دارند.
 
پیروانی در پایان خاطر نشان کرد: برای تیم محبوبم آرزوی سربلندی و بازگشت به روزهای خوش را دارم و امیدوارم شرایطی فراهم شود تا پرسپولیس همان تیم محبوبی شود که هواداران آرزویش را دارند.
 
**نوری: ناکامی در لیگ دلیل خوبی برای ناکامی آسیایی نیست
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازی این تیم مقابل لخویا قطر گفت: همه باید به پرسپولیس کمک کنند تا ناکامی‌ها به پایان برسد و از این بحران عبور کنیم.
محمد نوری، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود:پرسپولیس روزهای سختی پشت سر می گذارد موقعیت خوبی در جدول نداریم اما این دلیل نمی‌شود که در آسیا نتیجه نگیریم.
نوری در ادامه عنوان کرد: تیمهای حاضر در لیگ قهرمانان آسیا از نام بزرگ پرسپولیس هراس دارند و ما بازیکنان و هواداران تیم  بالا صلابت و قدرت پرسپولیس را به رخ آسیا بکشانیم.
 
کاپیتان پرسپولیس تصریح کرد: امروز روز دیگری برای پرسپولیس  است و همه هواداران باید خود را برای یک حماسه آماده کنند و در بین بازیکنان انگیزه مضاعفی وجود دارد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد لخویا را با شکست راهی قطر می کنیم.
 
وی تصریح کرد: بدون حمایت  همه از عهده این کار بر نمی‌آییم و بدون شک به حضور هواداران در ورزشگاه آزادی نیاز داریم.
 
کاپیتان پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال ما منتظر هستیم تا سکوهای لبریز از تماشاگر باشد به امید خدا با خلق یک پیروزی شیرین به تمام ناکامی‌هاس اخیر پایان می دهم.
 
**دایی: برای پرسپولیس بهترین‌ها را آرزو می کنم/ صلاح نیست در مورد مسائل پرسپولیس صحبت کنم

سرمربی سابق پرسپولیس برای این تیم آرزوی موفقیت کرد و اظهار داشت: به طور حتم آرزوی من روزهای خوش برای هواداران تیم محبوبم است.
علی دایی بدون هر گونه اظهار نظر در مورد شرایط حاکم بر پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پرسپولیس تیم من است و برای این تیم بهترین ها را آرزو می کنم و همواره می خواهم پیروزی‌های این تیم را ببینم.
علی دایی در مورد اتفاقات اخیر پرسپولیس و مطرح شدن چند گزینه برای جایگزینی درخشان تصریح کرد: صلاح نیست که من در مورد این مسائل صحبت کنم و از من نخواهید پاسخ بدهم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: به طور حتم آرزوی من روزهای خوش برای هواداران تیم محبوبم است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار