ماتا: یونایتد باید به هر قیمتی جزء 4 تیم برتر شود

بازیکن باشگاه منچستر یونایتد بر این باور است که تیمش باید به هر قیمتی جزء 4 تیم برتر شود.

ماتا: یونایتد باید به هر قیمتی جزء 4 تیم برتر شودبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در جریان رقابت‌های هفته 26 لیگ برتر انگلیس باشگاه منچستر یونایتد با نتیجه 2بر 1 بازی را به تیم سوانسی واگذار کرد.

پس از دیدار باشگاه منچستر یونایتد یک پله سقوط کرد و جانش را با اختلاف یک امتیاز به آرسنالی داد که در دیدارهای این هفته برابر سواتهمپتن به برتری دست یافته بود و در جایگاه چهارم قرار گرفت.

اما خوان ماتا بازیکن گران قیمت و اسپانیایی منچستر یونایتد بر این باور است تیمش باید به هر قیمتی که شده سال آینده در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حضور یابد.

وی در این خصوص گفت: بدیهی است که برای ما بسیار لازم و ضروری است که بتوانیم در میان 4 تیم برتر لیگ حضور داشته باشیم و تا پایان فصل در جمع تیم‌های برتر حضور یابیم. هم اکنون با زمان بحرانی در رقابت های لیگ پریمیر انگلیس مواجه هستیم، بدیهی است که 10 بازی پایانی مانده به لیگ برای ما بسیار مهم است و ما در بازی جام حذفی رقابت‌های تنگاتنگی با آرسنال خواهیم داشت. راه بسیار سختی پیش رو داریم اما من امیدوارم که این اتفاق رخ دهد و ما باید در این دیدارهای باقی مانده تا جایی که می‌توانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

گفتنی است؛ باشگاه منچستر یونایتد در فصل جاری و تابستان 150 پوند هزینه کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار