با حضور 4 تیم در استخر شهدای شهرکرد؛

چهارمحال و بختیاری میزبان هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر کانوپولوی بانوان

هفته پایانی نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر کانوپولوی بانوان به میزبانی هیات قایقرانی چهارمحال و بختیاری جمعه 8 اسفندماه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛استخر شهدای شهرکرد میزبان هفته سوم و پایانی نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر کانوپولوی بانوان است. این رقابت ها جمعه 8 اسفندماه با حضور تیم های هیات قایقرانی چهارمحال و بختیاری، باشگاه بنادر و دریانوردی نوشهر، باشگاه تجهیزات سپاهان اصفهان و باشگاه صدر سبحان بابلسر برگزار می شود.

در پایان رقابت های این هفته قهرمان نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر کانوپولوی بانوان مشخص خواهد شد.

4 دیدار در این هفته از رقابت ها برگزار خواهد شد. مسابقات با برگزاری رقابت هیات قایقرانی چهارمحال و بختیاری و بنادر و دریانوردی نوشهر آغاز می شود و در ادامه تجهیزات سپاهان اصفهان به مصاف صدر سبحان بابلسر می رود و هیات قایقرانی چهارمحال و بختیاری با صدر سبحان بابلسر دیدار می کند. در آخرین مسابقه نیز تجهیزات قایقرانی سپاهان با بنادر و دریانوردی نوشهر رقابت خواهند کرد.

تاکنون در جدول رده بندی رقابت ها هیات قایقرانی اصفهان با 5 بازی و 13 امتیاز در صدر جدول قرار دارد، راهبران بندرفریدون کنار با 5 بازی و 9 امتیاز دوم است و تجهیزات قایقرانی سپاهان با 3 بازی و 7 امتیاز در رده سوم جای گرفته است.

انتهای پیام/
برچسب ها: لیگ ، برتر ، کانوپولو ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار