آبشزاده: از نیمه اول دی روند استعدادیابی را در کانوپولو آغاز می‌کنیم

داور بین‌المللی کانوپولو و سرمربی اسبق تیم ملی قایقرانی ایران گفت: هفته دوم لیگ کانوپولو به اتمام رسیده و از نیمه اول دی روند استعدادیابی را در کانوپولو آغاز می‌کنیم.

علیرضا آبشزاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: یازدهمین دوره مسابقات جوانان زیر 17 سال در رشته کانوپولو هفته آینده برگزار می‌شود و استعدادیابی کشوری هم انجام می‌شود.  
 
وی افزود: در این خصوص استان چهارمحال و بختیاری هم اعلام آمادگی کرده است.  

آبشزاده در خصوص برگزاری هفته دوم لیگ کانوپولو تصریح کرد: هفته دوم لیگ تمام شد و سرگروه تیم‌ها کانوپولو باشگاه قایقرانی اصفهان و تیم دوم زنجان با تفاضل گل در رده دوم گل بود.  
 
وی در ادامه بیان داشت: مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و از داوران بین‌المللی خودم، مهرداد راشدی، امید رفیع‌نیا و ساسان شجاعی و ریاست کمیته کانوپولو آسیا و فرشی محرابی از نمایندگان آسیا در این مسابقات بودند.  

داور بین‌المللی کانوپولو و سرمربی اسبق تیم ملی قایقرانی ایران در ادامه بیان داشت: شهر اصفهان که میزبان مسابقات هفته دوم لیگ برتر کانوپولو بود در این میان زحمات زیادی کشیده بود و تیم اصفهان سرگروه لیگ برتر کشور و تیم زنجان با تفاضل کمتر در ردیف دوم جدول قرار گرفت.  
 
وی در ادامه تأکید داشت: هفته سوم لیگ برتر کشور در حین برگزاری مسابقات کشوری زیر 17 سال در چهارمحال وبختیاری از 6 تا 17 دی ماه برگزار خواهد شد.  
 
آبشزاده در ادامه خاطر نشان کرد: در حال حاضر اردویی در رشته کانوپولو نخواهیم داشت و لیگ ما به صورت منظم تا اردیبهشت ماه انجام می‌شود.  
سپس تمامی ورزشکارانی که در این مسابقات هستند در مسابقات آسیایی که در هنگ کنگ برگزار می‌شود حضور خواهند داشت.  
 
وی در ادامه بیان داشت: برگزاری لیگ‌ها در استان‌های مختلف برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/  

برچسب ها: کشور ، زنجان ، ردیف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار