محمدیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نباید مشکلات ناشی از تحریم‌ها به حقوق اساسی ملت آسیب وارد کند

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با بیان اینکه برخی بر این باورند که ما تنها به دلیل تحریم‌ها وارد مذاکره با غرب شده‌اند، گفت: بنا نیست به دلیل مشکلات ناشی از تحریم‌ها به حقوق اساسی ملت آسیب وارد کنیم.

"حجت‌الاسلام و المسلمین محمدیان" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب و ایجاد توافق خوب از سوی تیم هسته‌ای کشورمان، گفت: توافق خوب توافقی است که منافع و حقوق ما را کاملا رعایت کرده و عزت مردم زیر سوال نرود و اگر این دو در کنار هم شکل بگیرد توافق خوب صورت گرفته است و نقطه مقابل آن این است که بخواهند با بازی کلمات و نوشتن مسائل کلی و ابهام آمیز هم حقوق ما را نادیده بگیرند و زمینه برای نادیده گرفتن حقوق فراهم بشود.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با بیان اینکه برخی بر این باورند که مردم ما تنها به دلیل تحریم‌ها وارد مذاکره با غرب شده اند، اظهار داشت: عزت مردم ما حفظ باید شود، ایران اسلامی قدمت چندین ساله دارد و اینگونه حرف‌ها عزت مردم را خدشه‌دار می‌کند.  
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: تذکر رهبر معظم انقلاب بر این بود که مذاکره کنندگان با دقت بیشتری در این مذاکرات حضور پیدا کنند و مراقب باشند که بنا نیست به دلیل مشکلات ناشی از تحریم‌ها به حقوق اساسی ملت آسیب وارد کنیم.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار