اعلام برنامه‌های شبکه یک از زبان «محمد احسانی»

مدیر شبکه یک سیما گفت: برنامه‌های نوروز 94 به نقش مادر و زن در جامعه توجه ویژه‌ای دارد.

محمد احسانی مدیر شبکه‌ یک سیما در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، در خصوص برنامه‌های نوروز 94 گفت: ویژه برنامه‌های زیادی برای نمایش در ایام نوروز 94 تدارک دیده شده است.  ویژه برنامه‌ی مردم محور اتفاق 1 با اجرای علی ضیا و به تهیه کنندگی بابک باد کوبه، از جمله این برنامه‌ها است. چندین تله فیلم و مستند نیز توسط خود شبکه 1 تولید شده است که در این ایام بر روی آنتن می‌رود. 

وی در ادامه افزود: در ایام نوروز فیلم‌های سینمایی ایرانی و خارجی هر روز رأس ساعت 16 بر روی آنتن می‌رود و شبکه یک با دست پر وارد سال 94 خواهد شد. برنامه‌ی سین مثل سریال هم با عنوان و عوامل دیگر به روی آنتن می‌رود و در سال 94 به جایگاه مادر وزن توجه زیادی شده است. 
 
مدیر شبکه 1 سیما در خصوص برنامه‌های این شبکه برای سال 94 عنوان کرد: برنامه‌های زیادی به نمایش داده شده است و درحال صحبت با تهیه کنندگان و کارگردانان هستیم. بخش عمده‌ای از برنامه‌های سال 94 را برنامه‌های نمایشی تشکیل می‌دهند و سریال‌هایی چون فوق سری، میکائیل، معمای شاه و  تعبیر وارونه یک رویا در این سال به نمایش در خواهد آمد. 
 
وی افزود: سالهاست که مسابقه‌ای در شبکه یک سیما نداشتیم و در سال 94 قطعا این اتفاق خواهد افتاد همچنین گروه کودک شبکه یک چند سالی بود کمتر فعالیت می‌کرد، امسال قرار است در نوروز 94 نوستالوژی‌های کودکان به نمایش در آید و بعد هم گروه کودک به شبکه یک برگردد. 
 
احسانی پیرامون تاریخ دقیق پخش سریال‌های شبکه یک خاطر نشان کرد: هنوز تصمیم قطعی در خصوص نمایش سریال‌های میکائیل و تعبیر وارونه یک رویا گرفته نشده است و باید کنداکتور و تولیدات تمام شبکه‌ها در کنار هم قرار گیرد و بعد زمان پخش آن‌ها مشخص شود. 
 
وی پیرامون سریالی تعبیر وارونه یک رویا گفت: این سریال یکی از بهترین کارهای جیرانی خواهد شد و موضوع آن که یک تریلر جاسوسی است و درون آن درام‌های عاشقانه رخ می‌دهد کمتر در تلویزیون دیده شده است امیدوارم مردم از آن استقبال کنند. 
 
محمد احسانی در پایان خاطر نشان کرد: برنامه‌های نوروز 94 با توجه به همزمانی عید و ایام فاطمیه توجه ویژه‌ای به زنان و مادران دارد. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار