آنچه در روی خط تهران پنجشنبه این هفته گذشت؛

حکایت لجنزارهای خیابان شهرقدس چیست/ مجموعه گره های ترافیکی و پارک دوبله سوبله خودروها همچنان ادامه دارد

روی خط تهران پنجشنبه این هفته پیگیر موضوع های وجود لجنزارهای خیابانی در شهر قدس معضلات گودبرداری و متروکه ای در خیابان نظام آباد گره های ترافیکی و پارک های دوبله و سوبله تقاطع امام خمینی_کمیل شد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با وجود گسترش تکنولوژی و پیشرفت علم انجام عملیات عمرانی و جهادی مدیریت شهری در نقاط مختلف استان تهران و شهر تهران اما هنوز بسیاری از شهروندان و مشکلات بسیار ترددی و بی توجهی به محیط زیست مواجه هستند.

برخی از معابر و خیابان های استان تهران و شهر تهران به دلیل بی توجهی برخی از مسئولان به بهسازی ، همسطح سازی و مرمت آسفالت در این معابر و خیابانها به دلیل ایجاد مشکلات ترددی دغدغه ها و مشکلات بسیاری را برای شهروندان به وجود آورده است.

روی خط تهران پنجشنبه این هفته در سوژه اول خود پیگیر موضوع وجود لجنزارهای خیابانی در شهر قدس و مشکلات ترددی اهالی این منطقه شد.

این در حالیست که اهالی شهر قدس گله دارند در چندسال اخیر با ایجاد ناهمواری ها، چاله ها و دست اندازها در خیابان های شهر قدس و تجمع خاک ها و زاینده های مختلف این خیابان ها تبدیل به لجنزهای خیابانی شده است و مشکلات بسیاری را برای شهروندان به ویژه رانندگان خودروهای مختلف به وجود آورده است.

معضلی که بازار داغ جلوبندسازهای شهر قدس را به دنبال دارد. اهالی شهر قدس گله دارند و می گویند هنگام بارش نزولات آسمانی خیابان های شهر قدس تبدیل به لجنزارهای خیابانی می شود، به طوری که منجر به افزایش خسارت های خودروها می شود، این ماجرا باعث بازار داغ جلوبندسازهای شهر قدس شده است. رانندگان این منطقه به دلیل خسارت های وارد شده به خودروهایشان مدام در تعمیرگاه های جلوبندسازی هستند و هزینه های بسیاری را متحمل می شوند.

رانندگان تاکسی نیز با مشکلات بسیاری برای انتقال مسافران خود به محلات همجوار شهر قدس می شوند، این رانندگان حاضر نیستند برای رساندن مسافران خود به مقصد هزینه های سنگین را متحمل شوند، این موضوع مشکلات بسیاری را برای اهالی شهر قدس به وجود آورده است.

روی خط تهران موضوع را با محمدصادق کولیوند شهردار شهر قدس در میان گذاشت. وی در پاسخ به بیان اینکه در طرح استقبال از بهار اقدامات لازم برای بهسازی خیابان شهر قدس انجام خواهد شد، اظهار کرد: با توجه به مصوبات شورای اسلامی شهر، در سال جاری 13 میلیارد تومان هزینه آسفالت در شهر قدس انجام شد و براساس مصوبه ای در طرح استقبال از بهار با اختصاص 5 میلیارد تومان خیابان شهر قدس بهسازی خواهد شد.

وی در پایان گفت: از شنبه 9 اسفندماه سال 93 عملیات بهسازی و مرمت آسفالت خیابان شهر قدس آغاز خواهد شد، با توجه به وسعت شهر قدس بودجه شهرداری جوابگوی مشکلات این منطقه نیست، اما در تلاشیم با اقدامات انجام شده، رضایتمندی شهروندان را بدست بیاوریم.

* ماجرای گودال 10 ساله و متروکه نظام آباد به تاریخ پیوست

ماجرای گودال 10 ساله و متروکه نظام آباد موضوعی بود که روی خط تهران پنجشنبه این هفته در سوژه دوم خود به آن پرداخت.

در 10 سال گذشته گودبرداری در خیابان نظام آباد انجام شد که در حال حاضر تبدیل به متروکه ای 10 ساله تاریخی شده است.

خبرنگار روی خط تهران به خیابان نظام آباد رفت تا موضوع را از نزدیک پیگیر شود. اهالی نظام آباد گله دارند و گفتند در 10 سال اخیر شهرداری نظام آباد اقدام به گودبرداری در خیابان نظام آباد کرده است، این در حالی است که تاکنون 4 پیمانکار اجرای این طرح را به عهده گرفته و تاکنون هیچ اقدامی برای رفع مشکلات اهالی این منطقه انجام نشده است.

به طوری که در حال حاضر این گودبرداری تبدیل به متروکه ای تاریخی شده و مشکلات بسیاری را برای اهالی نظام آباد به وجود آورده است.

روی خط تهران پیگیر این موضوع خواهد شد، امیدواریم مسئولان هرچه سریعتر چاره ای برای رفع این معضل بیاندیشند.

*مجموعه گره های ترافیکی و پارک دوبله سوبله خودروها همچنان ادامه دارد

روی خط تهران پنجشنبه این هفته در سوژه سوم خود پیگیر موضوع گره های ترافیکی و پارک دوبله و سوبله خودروها و کم عرض بودن خیابان ها و معابر تلفن جیحون حدفاصل تقاطع امام خمینی تا کمیل شد.

خیابان جیحون خیابانی کم عرض و یکطرفه است و به دلیل پارک دوبله و سوبله خودروها و ایجاد گره های ترافیکی در این خیابان مشکلات بسیاری را برای اهالی این منطقه به وجود آورده است.

روی خط تهران موضوع را با پلیس راهور تهران بزرگ در میان گذاشت، آنها وعده رفع مشکلات خیابان جیحون و اهالی منطقه را از روی شنبه 9 اسفندماه سال جاری داده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: حکایت ، تکنولوژی ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار