از کاهش محسوس ساخت‌وسازها تا افت درآمدهای شهری قدس

شهردار قدس گفت: میزان ساخت‌وسازها در این منطقه در مقایسه با سنوات گذشته با کاهش محسوسی همراه بوده که افت صدور جواز ساخت در 2 هزار پروانه به 200 جواز موید این اختلاف است.

محمد صادق کولیوند شهردار قدس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به لزوم تامین درآمدهای پایدار شهری برای اعمال مدیریت بهینه در این منطقه اظهار داشت: به طور یقین خدمات ارائه شده از سوی شهرداری به مدد درآمدهای حاصله محقق می‌شود و در غیر این صورت مدیریت شهرداری با چالش‌های بسیاری در این حوزه مواجه خواهد شد.

وی افزود: یکی از اصلی‌ترین درآمدهای شهرداری قدس در گذشته محل صدور جواز ساخت‌وساز و جرایم تخلفات ساختمانی بوده که در حال حاضر با کاهش روند ساخت‌وساز مسکن به طور طبیعی درآمدهای شهرداری نیز با افت محسوسی همراه شده است.

کولیوند گفت: از نظر ما کسب درآمد شهری با اتکا به چنین شیوه‌هایی مشکلات و نارسایی‌های شهر را پیچیده تر از گذشته خواهد کرد و باید برای پیش‌گیری از معضلات هر چه بیشتر راهکارهای معقولانه مقتضی برای کسب درآمدهای پایدار اندیشیده شود.

شهردار قدس یادآور شد: علی‌رغم محدودیت‌های شدید مالی تحت هیچ شرایطی زیر بار چنین شیوه‌هایی نخواهیم رفت و با قاطعیت تمام در برابر ساخت‌وسازهای غیرقانونی ایستادگی می‌کنیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار