فرماندار شهرستان شهریار مطرح کرد؛

مهندسان نقش سازنده ای در شکل گیری جامعه ای سالم و توسعه یافته ایفا می کنند

فرماندار شهریار گفت: نقش مهندسان در شکل گیری جامعه ای سالم و توسعه یافته حتی در ابعاد فرهنگی و بهداشتی نیز بسیار سازنده و اثرگذار است.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار در همایش تجلیل از مهندسان فعال در سطح شهرستان شهریار که با حضور جمعی از مسئولان محلی، منطقه ای و شهرستانی در سالن الماس غرب شهریار برگزار شد، با اشاره به ایثارگری ها و دلاورمردی های 1400 شهید مهندس در دفاع مقدس و نقش موثر آنها در بقاء کشور و نظام اسلامی اظهار کرد: تجلیل از مهندسان در واقع امر تجلیل از کسانی است که موتور محرکه پیشرفت و توسعه کشور محسوب می شوند و نمادی از خودباوری به شمار می روند.
 
وی در ادامه با اشاره به تاثیرگذاری بالای نخبگان در رشد و توسعه عرصه های اجتماعی ، اقتصادی ، سیاسی و فرهنگی کشور تصریح کرد: هرآنچه تعامل با نخبگان افزایش یابد، سطح درایت و تدبیر نیز افزایش می یابدو عملکرد این عنصر در کاهش نارسایی ها و بزه های اجتماعی بسیار قابل توجه است.
 
* مهندسی خلقت ستودنی و تامل برانگیز است
 
مسعود رهنما شهردار شهریار در ادامه این مراسم با اشاره به ضرورت توجه هرچه بیشتر به سازه بی نظیر زمینی که بر روی آن زیست و زندگی می کنیم، اظهار کرد: تغییر و تحولات فعل و انفعالات، شب و روز ، تغییر فصول ، انعطاف زمین و ساختار شکل گیری و خلقت آن همگی از جلوه های عظمت و قدرت پروردگار است که ظرافت، نظم و قدرت خداوند را به تصویر می کشد.
 
وی در ادامه افزود: با وجود این همه پیچیدگی شاخص ها و ویژگی هایی که زمین و طبیعت از آن برخوردار است، تصور بیهوده و عبث بودن خلقت تفکر و نظری بی محتوا و کذب محسوب می شود و در واقع امر با واکاوی و کنکاش در ویژگی های زمینی که بر روی آن راه می رویم بیشتر به عظمت خالق یکتا به عنوان طراح و خلق کننده مطلق این عالم پی می بریم که بارها و بارها در آیات قرآن کریم نیز به آن اشاره و تاکید شده است.  
 
گفتنی است، در پایان این مراسم از تعدادی مهندسان فعال و برگزیده در سطح شهرستان شهریار با اهدای لوح و جوایزی تجلیل و قدردانی به عمل آمده است.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: فرماندار ، بهداشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار