شهردار شهریار به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

ایجاد درآمدهای پایدار از جدی‌ترین دغدغه‌های مدیریت شهری است

شهردار شهریار گفت: یکی از جدی‌ترین اهداف و دغدغه‌های ما در مجموعه مدیریت شهری، ایجاد و تأمین درآمدهای پایدار است که با مشارکت بخش خصوصی می‌توان به اهداف پیش‌بینی شده در این حوزه حساس دست یافت.

ایجاد درآمدهای پایدار از جدی‌ترین دغدغه‌های مدیریت شهری استمسعود رهنما، شهردار شهریار در گفتگو با  خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به درآمدهای پایدار به عنوان اصلی قابل توجه و لزوم پرداختن هرچه بیشتر به این امر خطیر، اظهار کرد: کاهش درآمدها و عدم وجود درآمدهای باید از عمده‌ترین دغدغه‌های شهرداری‌ها محسوب می‌شود و در همین ارتباط عزم و تلاش ما نیز در حوزه مدیریت شهری شهریار، تأمین و تحقق هرچه مطلوب‌تر این امر خطیر است.

وی در ادامه افزود: نارسایی در این عرصه (درآمدهای پایدار) شهرداری‌ها را در ارائه خدمات شهری با مشکل مواجه می‌نماید و برای رفع و دفع این مشکل، سعی نمودیم غالب را از حالت بودجه‌گیری به سرمایه‌گذاری مبدل نماییم و در واقع امر، مشارکت و جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی یکی از راهکارهای مؤثر در نائل شدن به اهداف ترسیم شده در این حزوه محسوب می‌شود.

رهنما در پایان تصریح کرد: شهریار از ظرفیت‌های بالقوه و ویژه‌ای برخوردار است و مجموعه مدیریت شهری به منظور بسترسازی و ترغیب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این عرصه، نهایت تلاش خویش را به کار می‌بندد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار